E miatt időszerű a 607-es megújítása is, ám a gyár nem akarta ezekhez hasonlatossá tenni a nagymacskát, csak kissé felfrissítették az ábrázatát.
Megváltozott a hűtőmaszk kialakítása, most már a 307-eséhez hasonló. Új lökhárítókkal készülnek a 2005-ös autók, ezeken nem csak a nagyobb nyílás tűnik fel, hanem a korábbi fél ovális helyett kerek ködlámpák.
Az átalakítás miatt 30 milliméterrel nőtt az autó hossza, immár pontosan 4,9 méter hosszú autó. A külsőt érinti, hogy mostantól minden modell 17 colos öt vagy hét küllős felnikkel készül, felárért pedig 18-ast is lehet rendelni.
Új motorral is gazdagodik a kínálat, amely igazán illik a limuzinhoz. Rendelhető lesz a 607-es a Jaguartól S-Type-ban már látott 2,7 literes common-rail dízelmotorral is. Ez az erőforrás 204 lóerőt tud, maximális nyomatéka pedig 440 newtonméter. A részecskeszűrővel felszerelt erőforrás teljesíti az Euro 4-es emissziós normát is.
Ez a változat kizárólag hatsebességes automataváltóval készül majd, amelyben persze kézi kapcsolású üzem is van. Megújul a korábbi V6-s benzines motor is. A 3,0 literes erőforrás némi beavatkozás után immár 211 lóerős, a nyomatéka pedig 290 newtonméter. Továbbra is a kínálatban marad a benzines (158 lóerős) és a dízel (133 lóerős) 2,2-es motor is.
Megújul az első-hátsó futómű is, a négyhengeres motorral szerelt változatok új lengéscsillapítókat kapnak, a hathengeresek pedig elektronikus állítású csillapítással gazdagodnak.
2005-től minden 607-es Peugeot nagyobb méretű tárcsákkal szerelnek majd, és tovább fejlesztett ESP-t is kapnak.
Javul a felhasznált anyagok minősége is, immár valódi fából illetve alumíniumból készülnek a díszbetétek. Minden modell megkapja az eddig felárért szállított nagyobb színes kijelzőt a középkonzolba. Nem csak MP3-at is olvasó CD lejátszó, de Bluetooth rendszer is elérhető a 607-esben.