A kupé hossza 437 centi, szélessége 188, magassága 121 centiméter. A koncepcióautó tengelytávolsága 2,5 méter. Az üresen 1400 kilós autó vázát egy szénszálas monocoque adja, akár a pályaversenyautókban.
A futómű elöl-hátul kettős keresztlengőkaros kerékfelfüggesztést kapott. A 18 colos felniken elöl 275/40 R18-as, hátul 345/35 R18-as gumikat találunk.
A sportkupé 500 lóerős, hatezres, V12-es motorja két hathengeres erőforrásból áll. A szupersportautó-tanulmány motorja orr-középmotorként kerül beépítésre, ami javítja a súlyeloszlást. Az erőátvitelt hatfokozatú sebességváltó végzi, a 907 hátsókerék-hajtású.
De nem a Peugeot 907 a legmeghökkentőbb darab a párizsi tanulmányok között. A Quark név egy kétszemélyes quadot takar. A négykerekű motor hossza 238 centiméter, súlya 425 kilogramm. A 140 kilós terhelhetőség azt jelenti, hogy két sovány ember utazhat rajta egyszerre.
Az összkerék-hajtású tanulmányt a kerékagyakba épített villanymotorok hajtják. A motorok teljesítménye egyenként 10 lóerő, nyomatékuk 100 Nm. A Quark kettős háromszöglengőkaros felfüggesztésű, a kerekek átmérője 17 col.
A Quark végsebessége 110 km/h, a négykerekű motor 6,5 másodperc alatt gyorsul százra. A hatótávolság a vehemenciától függően 100 és 130 kilométer között mozog gyári adatok szerint.
Jóval szolidabb autó az 1007 RC. Az RC név a sportváltozatra utal, amit a koncepcióautó 140 lóerőre felhúzott, 1,6 literes motorja is alátámaszt. A tanulmány bemutatása azt bizonyítja, hogy a Peugeot a tolóajtós városi kisautóból is tervezi egy sportmodell piacra dobását.
A tanulmányautót feketére fényezett féknyergek díszítik Peugeot felirattal, a fényszórókat és a hűtőmaszkot krómdíszítés dobja fel, a visszapillantó tükör házát karbon betétek teszik látványosabbá. Az utastérben az RC feliratok, a jó minőségérzetet megcélzó anyagok és más színek jelzik, hogy nem egy alap 1007-ben ülünk.
A hétköznapibb tanulmány sorozatgyártására jó esély van, még ha nem is a 18 colos felnikkel.