Hamarosan egy Dodge Magnum hűtőrácsa is feltűnhet a szabálytalankodók visszapillantójában, 2006-tól ugyanis rendőrautóként is készülnek majd a különleges Dodge-ok. Motorháztetejük alatt kétféle motor kaphat majd helyet, az egyik legendás HEMI V8-as.

Az alapváltozat 3,5 literes V6-os lesz, amely 250 lóerőt tud, ami mellé az amerikai marketingeseknek hála 250 lb-ft (340 Nm) forgatónyomaték is társul. Különleges feladatokra azonban rendelhető lesz V8-as erőforrással is az autó. Ez a motor már igazi amerikai 5,7 literes hengerűrtartalommal bír. Teljesítménye is jóval nagyobb, mint a V6-osé, a 340 lóerő mellett 530 newtonméter nyomaték mozgatja a karosszériát.

Ezt aV8-as blokkot a cég Multiple Displacement System rendszere vezérli, amely minden bizonnyal megegyezik a Mercedes ilyen rendszerével. Azaz ha a motor egyenletes terheléssel üzemel a kisebb fogyasztás illetve károsanyag-kibocsátás érdekében, csak négy henger dolgozik. Ellenben ha a teljesítmény a lényeg, akkor a V8-as teljes arzenálja üzembe áll.

Mindkét motorhoz amerikai szokásnak megfelelően ötsebességes automata váltót kapcsolnak, de a fokozatokat a kormányon lévő gombokkal is lehet kapcsolni. Átalakították az autók futóművét, hogy jobban megfeleljen rendőri elvárásoknak, azaz nagyobb stabilitást és gyorsabb kanyarsebességet biztosít. Nagyobb fékeket is szerelnek az autókra, melyek a 19 colos speciális kerekek mögött bújnak meg.

A rendőri csomag része minden autóban a gyorshajtók bemérésére szolgáló sebességmérő műszer is. Átalakították a hátsó ajtókat és ablakokat is melyek nyitását a járőrök vezérelhetik az első ülésről. Persze a fényhíd a kereső lámpák és a strapabíróbb ülések is részei az autónak.