Toyota-Daihatsu közös miniautó

Ez már a második személyautó páros, amit a Toyota és a Daihatsu közös munkával tervezett és gyárt. A Passo-Boon párost az Avanza-Xenia kettős előzte meg. Míg ez utóbbi két autó az európai mértékrendszerben a kompakt szabadiőautók közé sorolható, a most bemutatott Passo-Boon duó egyértelműen a minik közé tartozik.

Sajnos kizárólag Japán autóstársadalma örülhet a miniknek, Európában nem tervezik a forgalmazásukat. Pedig valószínűleg izgalmas lehet az aprócska autók vezetése, mivel az 1,3 literes motor 90 lóerős teljesítményt termel. Az 1,0 literes motor sem rossz választás, 71 lóerős teljesítménye elegendő egy ekkora autóhoz. Alaphelyzetben az első kerekekre jut csak az erő, de nagyobb motor összkerék-hajtással is elérhető.

Belül a kis külső méretét meghazudtolóan nagy teret ad a Toyota illetve Daihatsu mini. Ez nyilván azért van így, mert egy átlagos kisautónál jóval magasabb, 1665 milliméter magas egy-egy autó.