Folytatódik a rali világbajnokság, ezúttal Görögországban csapnak össze a versenyzők. Az Akropolisz Ralit immár 51. alkalommal rendezik meg. Idén hatodik alkalommal gyűlnek össze a legjobbak, hogy meccseljenek. Ezen a futamon velük tart a Junior WRC mezőny is.

22 szakaszt kell három nap alatt teljesíteni a párosoknak, a gyorsaságik össztávja 377,13 kilométer lesz. A görög futam az egyik legkeményebb erőpróba az autók számára, a hőség mellett sziklák és gödrök teszik izgalmassá a futamot.

Újdonságokban sem lesz hiány az Akropolisz Ralin. Visszatér a Skoda, állítólag most már ütőképes a Fabia, Armin Schwarz sokat segített nekik. Mivel nem indulnak elég futamon, a Skoda pilóták csak az egyéni pontokért küzdhetnek, de idén még csak a tesztelés a cél. A Ford ezen a futamon mutatja be új Super 1600-os autóját, a Fiesta JWRC-t.

Nem mindenki fogadja örömmel a FIA új kezdeményezését, a SupeRally-t, amit most tesztelnek 2005-re. Ebben a rendszerben külön értékelik a napokat, a helyezésekért a nap végén pontokat kapnak a versenyzők, a végén pedig elszámolnak. A kiírás értelmében, aki már az első vagy a második nap kiesik, folytathatja, ha rendbe tudják hozni az autóját, de eredménye nem lesz. A szponzorok ennek minden bizonnyal örülnek, hiszen biztosabb az autó megjelenése az egész verseny alatt.

Izgalmas verseny van kilátásban, hiszen közel vannak egymáshoz egyéniben és csapatban is az élmenők. Tavaly Märtin nyert a Forddal, melynek különösen fekszenek rossz minőségű pályák. Az utóbbi négy évben a Focus WRC volt a leggyorsabb.

A rali világbajnokság állása:

Pilóták:

1. S. Loeb 35 pont
2. M. Märtin 34
3. P. Solberg 28
4. M. Grönholm 24
5. C. Sainz 19
6. F. Duval 14

Csapatok:

1. Ford 55 pont
2. Citroën 54
3. Subaru 40
4. Peugeot 33
5. Mitsubishi 5