Utóbbi, a TSO R/T (Road/Track), négy másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, ami nem meglepő, hiszen a roadster mindössze 1090 kilogrammos. Ugyanilyen meggyőzően teljesít az autó, ha 0-160 között eltelt időt figyeljük, ekkor sem kell több kilenc másodpercnél. A TSO R/T maximális sebessége 300 km/h felett van.
A General Motors-tól érkezik az átalakított erőforrás a Marcoshoz. Egyedi alumíniumötvözetből készült hengerfejjel, spéci befecskendezéssel és szelepekkel készülnek e motorok. Az átalakításoknak köszönhetően nagyobb teljesítményt tudtak elérni a fogyasztás növekedése nélkül.
Damian McTaggart-nak köszönheti “ruháját” a kétüléses sportkocsi, aki olyan autókat jegyez, mint a TVR Cerbera vagy a Tuscan. Az alap TSO-t 17 colos kerekekkel és ötsebességes váltóval mintegy 60 ezer euróért lehet megvenni. Ennél valamivel többet kóstál (67 000 euro) az R/T változat, ám ezért a plusz 50 lóerő mellé 18 colos felniket és hatsebességes váltót is és sportfutóművet is ad a cég.
Az utastérben a spártaiság az úr, de ez nem meglepő, hiszen itt a vezetési élményt kínálják a vevőknek. Légzsák nélküli Momo sportkormány, sport ülések és középre helyezett műszerek jellemzik a TSO-t.