Egyelőre nem lesz drágább a korábbi Shell V-Power Racing benzinnél az új, pedig ez az üzemanyag már 100 oktános és újabb teljesítménynövekedést jelenthet a korábbi “versenybenzinhez” képest. Külön előnye az is, hogy – az előzőhöz hasonlóan – teljesen kénmentes, így a közvetlen benzinbefecskendezéses motorok kifejezetten szeretik.

A Shell büszkén hangoztatja, hogy mozgó laboratóriuma a Forma-1, így fejlesztéseit és kutatásait jóval gyorsabb ütemben tudja végezni, mint konkurensei. Ennek köszönhető, hogy a Magyarországon és Németországban májustól forgalomba kerülő 100 oktános Shell V-Power Racing üzemanyag 99 százalékban megegyezik a Forma-1-es Ferrarikban használt versenybenzinnel. Tudományos kutatásokkal kifejlesztett adalékainak köszönhetően az üzemanyag hatékonyabban ég el, így jobb hatásfokkal üzemel. Ennek köszönhetően érhető el némi teljesítménynövekedés a motorban.