Jelentős változáson ment keresztül – de nem teljesen új – a Rover 45 és az MG ZS. Főként elölről szembeötlő a változás, ugyanis a Rover 75-öshöz hasonlóan a 45-ös is oldalanként egybe burás fényszórót kap a korábbi külön burás helyett.

Robusztusabb, szögletesebb lett az első lökhárító is, ami a három részre osztott légbeömlővel a korábbinál sportosabb képet mutat. Hátulról sem maradt érintetlen a Rover 45, mivel a lökhárító és a csomagtérfedél is átszabásra került. Az utastérben is történt változás: új a középkonzol, a váltókar, néhány műszer és a borítás is eltér a korábbitól.

Hasonló változások történtek az MG ZS esetében is, ahol a fő szempont a még sportosabb összhatás elérése volt. A lámpabura megegyezik a Roverével, a lökhárító viszont eltér attól. Szögletesebb lett a sportos design jegyében, és egy keskeny, hosszanti irányú beömlőnyílás került rá oldalanként.

Szintén megtörténtek a változások a hátsó fertályon valamint a belsőben is. A Rovernél és az MG-nél is új a könnyűfémfelni-választék, 16 illetve 17 colos méretben.