Az új összkerék-hajtás az SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive) rövidítést kapta, ami a kitűnő irányíthatóságra utal. A korábbi négykerék-hajtású rendszerekhez képest újdonság, hogy az SH-AWD nem csak az első és a hátsó tengely közötti, hanem a hátsó tengelyen lévő kerekek közötti erőelosztás feladatát is maga végzi.

Az első és hátsó tengely között 70:30 illetve 30:70 arány között változik az elosztás, míg a hátsó tengely jobb és bal oldala között 0:100 és 100:0 arány közötti értéken változik az erő. Ezt a feladatot egy elektronikus vezérlésű differenciálmű végzi.

Az új módszerrel az eddigi hajtásoknál jelentősen magasabb kanyarsebesség érhető el. Az SH-AWD a gyorsulásra is jótékony hatással van, mert induláskor a rendszer nagyobb erőt csoportosít a hátsó tengelyre.

Az új összkerék-hajtás Amerikában és Japánban már ősztől elérhető, az Acura RL-ben illetve a Honda Legendben. Európában jövőre lesz kapható a Honda Legend. Lekapcsolható hengersorú, 3,5 literes, V6-os motorral szerelik majd az autót, amely Japánban 280, míg Európában és az USA-ban 300 lóerő feletti teljesítményre lesz képes.