Áprilisban, a New York-i Autószalonon végre új autóval rukkol elő a Lincoln. A 2000-ben még évi 150 ezer autót értékesítő vállalat tavaly már csak alig 100 ezer autót tudott eladni, ami nagy bajt jelent.

A cég most egyszerűsített eszközökkel próbálja a márka palettáját felfrissíteni, aminek része a Mazda6 Lincoln verziójának megépítése. Korábban úgy volt, hogy a 2005-ös Ford Futura lesz az első autó, mely a Mazda6 bázisára épül, ám a gazdasági nehézségek miatt a Lincolnnak gyorsabbnak kell lennie.

Paul Mascarenas, aki a Ford elsőkerék- és hátsókerék-hajtású közép-, és nagykategóriás járműveinek fejlesztéséért felelős igazgatója, a következőket nyilatkozta tett. Szerinte a közös műszaki alapra épülő autóknál csak arra kell pénzt költeni, ami látható. Vagyis a különböző márkájú autók egyénisége a különböző design-elemekben és a más-más kárpitozásban rejlik.