A finn megőrizte második helyét három szakaszgyőzelemmel, így az új 307-es Peugeot első dobogós helyét szerezte meg. Corrado Provera: “Ez az első győzelmünk az új autóval. Marcus tudott volna győzni, de jókora hátránnyal indult a kormánymű problémája miatt. Egyrészről elégedett vagyok, mert megmutattuk, milyen tempóra képes az autó, másrészről csalódott, mivel a győzelmi sorozat megszakadt.”

Solberg a harmadik helyezéssel a svéd futamok közül eddigi legjobb eredményét produkálta. “Nem akartam kockáztatni, de ugyanakkor nyomtam, ahogy csak tudtam. Egy kicsit aggódtam, hogy nem tudok elég jó lenni egy igazi téli ralin, de úgy látszik mégis sikerült. Örülök, hogy újabb pontokat szereztem a csapatnak, bár, ha tegnap nem hibázom, még jobb lehettem volna.”

Két alkalommal volt leggyorsabb Carlos Sainz (Citroen), aki a záró szakaszon a csak három hengerrel működő motorral küzdött. Így nem maradt esélye megelőzni a végig nagyszerűen és látványosan, az előkelő negyedik helyen autózó fordos Tuohinot. Tuohino először itt mutatkozott be a Ford gyári csapatának színeiben. Martin (Ford) csak egyet lépett előre, a tegnapi lemaradásoknak köszönhetően csupán a hetedik legjobb tudott lenni. Duval viszont már tegnap lecsúszott a 46 helyre, amikor csaknem háromnegyed órát időzött az út mellett, de ma sem úszta meg kalandok nélkül, ” Kb.50 méteres árokba csúsztunk nem sokkal a 18. szakasz rajtja után. Szerencsére azonban az ott álló nagyjából 70 néző gyorsan kitolt minket, ezért nem vesztettünk túl sok időt.” Végül a 45 hely lett az övék.

A Citroen-nek azonban fejejthetetlen pillanatokat szerzett Sebastian Loeb, aki történelmi győzelmet aratott, hiszen ő az első nem skandináv győztese a svéd ralinak. “Nagyszerű érzés az első helyen végezni, különösen ezen a versenyen. Korábban nem gondoltam volna, hogy ez lehetséges, de a második nap végén már kezdtem bízni benne.”

A magyar páros, Benik Balázs és Doromby Zoltán a 29. helyen végzett. “Ma is nagyon jól éreztük magunkat, bár az első hosszú gyorsaságin öt percet töltöttünk az árokban, miután lecsúsztunk az útról egy bal 6-os kanyarban. Szerencsére az autó nem sérült, csak a futómű, de annyira nem, hogy bármit is befolyásolt volna. Sajnálom, hogy az autót nem használhattuk a maximumon. Három napig turbónyomás nélkül mentünk, így a hosszú egyenesekben sokat kaptunk.”

Benikék rengeteg tapasztalattal, elégedetten térnek haza és bíznak benne, hogy ez az összerázódás segít majd az otthoni első hely megtartásában. Az esetleges negatív kritikákkal pedig nem törődnek, hiszen ők tudják csak igazán, milyen körülmények közt szerezték meg csapatuk, a JM Engineering eddigi, a Svéd-ralin megszerzett legjobb eredményét.

1. 3 Loeb-Elena Citroen Xsara A8 3h26’17″700 114.8 km/h
2. 5 Gronholm-Rautia Peugeot 307 A8 3h27’04″100 + 00’46″40
3. 1 P.Solberg-Mills Subaru Impreza A8 3h27’39″200 + 01’21″50
4. 8 Tuohino Ford Focus A8 3h27’59″800 + 01’42″10
5. 4 Sainz-Martin Citroen Xsara A8 3h28’44″700 + 02’27″00
6. 12 H.Solberg Peugeot 206 A8 3h30’35″300 + 04’17″60
7. 7 MartinFord Focus A8 3h31’56″000 + 05’38″30
8. 14 Carlsson Peugeot 206 A8 3h32’08″100 + 05’50″40

29. 75 Benik-Doromby Ford Focus A8 3h56’00″700 + 29’43″00