Ismertető jegyekként a Montreal II fantázianévvel illetett 16 colos könnyűfém felniket – gyárilag 205/45-ös méretű abroncsokkal szerelve – a sötétített hátsó lámpaburákat és az eltérő hűtőrácsot említhetnénk.

A sportosabb vezethetőségről a keményített lengéscsillapítók, valamint a 15 milliméterrel leültetett karosszéria gondoskodik. A motortérben 55 és 130 lóerő közötti teljesítmény “garázdálkodik” három benzin és egy dízelmotor személyében. A Volkswagen konszerntől már megszokhattuk, hogy a csúcsot a 1,9-es turbódízel jelenti – nincs másképp a Polo esetében sem.

A 130 lóerős turbódízel 310 newtonméteres nyomatékkal párosítva 206 km/órás végsebességgel és 9,3 másodperces gyorsulással áldja meg a csúcsváltozatot. A Polo GT két- és négyajtós változatban egyaránt rendelkezésre áll majd.