Befejezte a Renault Clio Kupán induló első 30 autó átépítését a Zengő Motorsport gárdája. Egy széria Clio Ragnottiból, amely már hazánkban is kapható, több napi munkával lesz kupaautó. Kezdetben majdnem 2 napig tartott, amíg a szerelők elkészültek egy-egy autó elemeire bontásával. Néhány Clio lecsupaszítását és átépítését követően már csak 2 óra kellett az autók teljes szétszedéséhez.

A meztelen karosszéria elsőként a hegesztőműhelybe kerül, ahol az eredeti merevség sokszorosát biztosító bukókeretet kapnak a Cliók. A hegesztési munkák nagyjából másfél napig tartanak. A becsövezett autókba ezt követően beszerelik mindazokat a biztonsági felszereléseket, amik a Cliókat még biztonságosabb versenyautókká teszik. A tűzoltópalack mellett többpontos biztonsági övet építenek a szerelők az autókba, és áramtalanító kapcsolóval látják el az autót.

A biztonsági felszerelések beszerelésével még nem ér véget az átalakítás. A komplett sportkipufogón túl kőkemény versenyfutómű váltja fel a gyárit. A nagyjából 180 lovas motorral veszettül megy a francia-magyar GTI. 6,5 másodperc alatt gyorsul nulláról százra és a Hungaroring átépítésével meghosszabbított célegyenesben el is érheti a 220 km/órás végsebességet. A versenyautókban nem marad meg a gyári blokkolásgátló, mivel füstölő gumikkal látványosabb és izgalmasabb a verseny.

Jelenleg már harminc autó elkészült, ami elismerésre méltó teljesítmény. Az ugrásra kész Cliók impozáns látványt nyújtanak a Zengő Motorsport egyik műhelyében. Már nem kell sokat várni az első bemutatkozásra. A Clio Kupa nyitánya Pécsett lesz, a gyorsasági szakág május 31-én és június elsején megrendezett első versenyhétvégéjén.