Egymillió fölé emelkedtek a BMW és a MINI modellek kiszállításai a 2002-es üzleti évben. A BMW története során először adott el egymilliónál több autót. Összesen 1 057 344 autó kelt el a tavalyi üzleti évben, amely évről a BMW ma közölt részletes adatokat.

16,7 százalékkal több autót szállított ki a konszern, mint az előző évben. Ebből 144 119 jutott a MINI-re, 913 225 a BMW-re. A jó eredmény nem egyedül a MINI-nek köszönhető, a BMW-ből is 3,7 százalékkal több kel el, mint a 2001-es üzleti évben.

42,3 milliárd euróra (10 363 milliárd forint) nőtt a konszern forgalma, ami 9,9 százalékkal magasabb az előző évinél. Az adózás előtti nyereség 808 milliárd forintnak megfelelő 3,3 milliárd euróra rúg.

A BMW sok borúlátó autógyártóval szemben márkái növekedésére számít a 2003-as üzleti évben is, aminek az iraki válság gyors lezárása az egyik fő feltétele.