A legelső vásárló egy 3,2 literes XJ 40-es Jaguart választott, amiből még további 13 hasonló kelt el abban az évben. A modell alsó ára mintegy 8,5 millió forint volt, a felső határ pedig 13 millióra rúgott.

A tervezett évi 10 autót mindvégig sikerült teljesíteni, habár volt olyan időszak, amikor a luxusautókat sújtó közterhek a dupláját tették ki a bekerülési árnak.

A magas presztízs és az 1992-ben bevezetett hároméves garancia azonban elég volt ahhoz, hogy elérjék az értékesítési célokat, sőt azt minden évben jelentősen túl is teljesítették.

Az eladási statisztikák 1999-től mutattak kedvezőbb képet, ami a S-Type megjelenésének volt köszönhető. Ebben az évben 27 új Jaguar gurult ki a József Attila utcából, és az 1996-óta működő Soroksári úti szalonból.

2000-ben 48 darab, a következő évben az olcsóbb kategóriás X-Type megjelenésével pedig 84 Jaguart értékesítettek Magyarországon.

Tavaly 106-an választották a Jaguart, ami az idei évben még tovább nőhet.

Májustól kapható az új alumínium karosszériás XJ, ősztől pedig dízelmotorral is rendelhető lesz a X-Type, ami újabb potenciális vásárlókat jelent.

A Soroksári úton nyártól üzemel majd az alumínium javítására szakosodott műhely, amire valószínűleg külföldről is jelentős igény mutatkozik, az ilyen jellegű szervizközpontok alacsony száma miatt.