Három új modellel szeretné bővítenina Cadillac európai piacát a General Motors. Bob Lutz, a GM egyik alelnöke szerint az új Cadillacek alkalmasak arra, hogy velük nagyobb piaci szerephez juthasson a márka a vén kontinensen.

Várhatóan nem jön létre új kereskedőhálózat, hanem a Cadillac márkafüggetlen importőrökön keresztül oldaná meg az értékesítést. Várhatóan a svájci székhelyű Emil Frey csoport végzi majd a Cadillac-ek értékesítését.

Mivel a dollár sokat gyengült az euróhoz képest, a GM-nek megérné elindítani a Cadillac európai exportját. Korábban csak autónként 4000 dolláros veszteséggel lehetett volna eladni például a hathengeres CTS limuzint.

Már nyár elején kapható lesz a sportos CTS limuzin. Jövőre az XLR érkezése várható. 2005-ben megkezdődhet az SRX szabadidőautó értékesítése.

Ha a jelenlegi dollár/euró árfolyam nem módosul lényegesen, akkor a tervek szerint 2005-ben 15 000 Cadillac is gazdára találhat az EU országokban.