A részben Opel gyökerű, de nagyon alaposan átdolgozott motor az Aero kivitelben Mitsubishi gyártmányú turbót kap a kevésbé erős változatok Garrett feltöltője helyett. A nagyobb teljesítményű feltöltővel a gyár 0,85 baros töltőnyomást ad meg. A tuningnak teret enged az újonnan kifejlesztett hatsebességes váltó is, amely maximum 400 Nm-es nyomaték átvitelére képes.

Alaphelyzetben hatfokozatú kézi váltó jár az Aeróhoz, 628 000 forintos felárért ötgangos automata is rendelhető. A dugattyúkat minden változatban kiegészítő olajhűtés tartja megfelelő hőmérsékleten, de a sportmodell élénkebb karakterisztikát biztosító vezérműtengelyeket kap.

5300-as fordulatnál jelentkezik a 210 lovas teljesítmény, a maximális nyomaték 300 Nm 2500-nál. Kézi váltóval 235 km/óra a végsebesség, a gyorsulás nulláról százra 7,5 másodperc. Az automata váltós modell adatai: 230 km/óra és 9 másodperc nulla és száz között.

Széria a sportfutómű, amely 10 milliméteres ültetéssel jár. A könnyűfém felnik alapáron 17 colosak, a gumiméret 225/45 R17. A kitűnő vezethetőséggel kecsegtető újdonság listaára 10 795 000 forint.