Svájcban már kapható a Worker nevű kivitel a G-Mercedesből. Az újdonság a 270 CDI motorral készül, amely a puritánabb, 461-es kivitelek egyedüli motorizáltsága, míg a luxusszínvonalú 463-ashoz többféle motor is kapható.

A hengerenként négyszelepes, 3800-as fordulaton 156 lóerős motor nyomatéka 370 Nm 1600 és 2600 között. A váltó automatikus, ami vontatásnál előnyös. Terepen, ha a hideg patakok ellen kiegészítő váltóolaj-hűtést kap az automata, egyenértékű lehet a kézi váltóval.

A G-Mercedes az egyetlen terepjáró a világon, amelyben menet közben kapcsolható a felező, természetesen a Worker is tudja ezt. Műszaki csemege a három zárható differenciálmű: elöl, a két tengely között és a hátsó tengelynél. A G-Mercedes a Nissan Patrolhoz hasonlóan továbbra is első-hátsó merev tengellyel verekszi át magát a legdurvább terepen.

Terepen még egy dízelmotor fogyasztása is nagyon magas lehet, a G-Mercedes tankja így 96 literes. Komoly dzsipekben két nagy kapacitású akkumulátor is van, a Workerben pedig rögtön három.

A felszereltség puritán, az ajtórekeszek és az időmérő óra már említésre méltó tétel. Nettó 67 000 svájci frankba kerül ez a kivételes terepjáró, ami átszámítva 10 742 000forint.

Érdekesek az extrák is egy ilyen autóhoz. A rugóerősítés ára elöl 500 frank, az elektromos csörlő-előkészítés (kapcsoló a műszerfalon, 24 V-os kimenet a lökhárítóban) 350, indexvédő rács 125 frankért kapható. Az autó légfékesre is átépíthető, ami újabb 8800 frankba (1 410 000 forintba) kerül.