2002-ben, az ötödik egymást követő évben a Renault lett a legnagyobb autómárka Nyugat-Európában a személyautó és haszonjármű eladások alapján. Az Európai Unió országaiban 1,9 százalékkal csökkentek a márka eladásai, amely visszaesés alacsonyabb a piac átlagánál. Közép Európában, így Magyarországon is, jól szerepelt a Renault, összesen 8,9 százalékkal több autót értékesített, mint 2001-ben.

Összességében a Renault csoport jó eredményt ért el a zsugorodó világpiacon. 2 405 380 autót adott el, ami 0,3 százalékos visszaesést jelent 2001-hez képest. Az Európai Unió személyautó piacán 10,7 százalék a Renault részesedése, ami egy ezrelékkel jobb a tavalyelőttinél. Ez részben annak is köszönhető, hogy a francia autógyár megtartotta vezető helyét a spanyol piacon.

Az egyes modellek közül fontos a Clio sikere. A leváltása előtti évben a Clióból annyi fogyott, mint 1998-óta még soha, 3,5 százalékos piaci részesedést elérve a nyugat-európai összeladásokból.