3200 literig terjedhet a Combo raktere, ami a városi kisáruszállítók kategóriájában igen jó érték, csak a Fiat Doblo Cargo kínál ennél többet magasított tetővel. A VDA-szabvány szerint 2880 liter a Combo rakterének maximális térfogata. Ugyanilyen kedvező a 810 kilogrammos terhelhetőség, ami a legjobb érték ebben a járműosztályban.

Műszakilag teljes egészében az Opel Corsa harmadik generációján alapul a Combo. A haszonjármű mellett a Combo létezik családi autónak szánt Combo Tour kivitelben is, de ennek hazai forgalmazása kevéssé valószínű. Lesz kétüléses dobozos Combo, valamint Comfort nevű kivitel magasabb fokú kényelemmel. Az ötüléses személyautót Combo Combinak hívják, amely esetleg hazánkban is megvásárolható lesz, de az importőr a haszonjárműre koncentrál, így ennek bevezetése még bizonytalan.

Egy haszonjárműnél a vételárnál fontosabb tényező a kedvező üzemeltetési költség. 65 illetve 75 lóerős dízelmotorral és a 87 lovas benzinessel is takarékosnak ígérkezik az autó. 12 év garanciát vállal az Opel a belülről kifelé történő átrozsdásodás ellen, amit a nagy felületen horganyzott karosszéria enged meg. Átvizsgálásra és olajcserére 30 000 kilométerenként van szükség.

Kívánságra üvegezett Combo is rendelhető a zárt áruszállító mellett. 4323 milliméter a Combo teljes hossza, ami 93 milliméterrel haladja meg az elődét. Ennél még többet nőtt a tengelytáv, ami most 2716 milliméter, tehát 23,6 centiméterrel hosszabb a második Combo sorozatnál. Maximálisan 1200 kilogrammos fékezett utánfutót vontathat az Opel városi kisáruszállítója.

178 centiméter a raktér hossza, szélessége 1,38 méter. 1,18 méter a kerékdobok közti távolság, a puttony magassága 1,2 méter. A szimmetrikus hátsó ajtón befér a szabványos Euro-raklap.

Szükség esetén az utasülés támlája előre hajtható, ami 2,7 méteres tárgyak elhelyezését is lehetővé teszi. Ebben az esetben a “FlexCargo” (kb. rugalmas szállítás) rendszerhez tartozó elválasztó rács beakasztható az üléstámlába, így az utasülésen lévő rakomány nem veszélyezteti a vezetőt.

Széria a vezető oldali légzsák, az ütközéskor a lábsérüléseket elkerülendő kiakadó pedálsor, az övfeszítő és az överő-korlátozó. Feláras az aktív fejtámasz, az utas oldali légzsák, vagy a blokkolásgátló.

Hazánkban az alapár nettó 2 227 844 forint a benzines esetében, a kis nyomású turbóval szerelt Combo ÁFA nélkül 2 399 200 forintba kerül. A jövő héten hozzák nyilvánosságra a 75 lóerős turbódízel árát.