Európában nem kapható, Észak-Amerikában sem kapható, ahol viszont forgalmazzák, Latin-Amerikától Dél-Afrikán át Ausztráliáig, ott agyonverhetetlen mindenesként ismerik a Land Cruiser 79-et, a Toyota old school pickupját. A 70-es széria idén harmincöt éve lépett a piacra, azóta forgalmazzák lényegi módosítások nélkül.

A mostani beavatkozás sem érinti a lényeget: marad a három zárható differenciálműves szerelt, masszív összkerékhajtás és a nagy lökettérfogatú benzin- vagy dízelmotor, ám valamivel komfortosabbá tették a járművet. Ez persze viszonylagos: a két merevtengelyes, elöl csavarrugós, hátul laprugós futóműbe komfortosabb lengéscsillapítókat szereltek be, valamint megnövelték a hasmagasságot. De például motoros tükörállítás továbbra sincs, ahogy elektronikus segédrendszerek sem. Van viszont megnövelt térfogatú terepabroncs, ami homokon leeresztve jobb tapadást biztosít.

Majdnem modern lett a legyőzhetetlen dinoszaurusz 2

Az LC79 Namib Edition dízelmotoros alapverzióra épül, a 4.5 literes, 202 lóerős, 430 Nm forgatónyomatékú V8-as dízelmotor sznorkelen át szívja a levegőt. A hűtőhöz márkalogó helyett hatalmas felirattal díszített rácson át jut be a menetszél, a régimódi lámpákat terepreflektorok egészítik ki.

Az utastérben tárolórekeszes tetőkonzol, hűthető tárolórekesz és LED-es térképolvasó lámpák számítanak fényűző tartozéknak.

Majdnem modern lett a legyőzhetetlen dinoszaurusz 3