Első látásra teljesen átlagos lakóautónak tűnhet a Citroën Jumper L3H2 (azaz nyújtott és magasított karosszériájú) kivitelére épülő konstrukció, pedig nagyon nem az.

Lakóautó motorosoknak 1

Ott, ahol normál esetben ágynak, étkezőnek, esetleg fürdőszobának kellene lennie, két motorkerékpár elhelyezésére és biztonságos szállítására szolgáló sínrendszer található.

Lakóautó motorosoknak 2

A motorokat elektromos csörlő húzza fel a helyükre, nem kell tehát megszakadni a parkolásban.

Lakóautó motorosoknak 3

A motorok gazdái a felnyitható tető alatti ágyon aludhatnak (opció), ha pedig vendégeket fogadnának, a garázs átmenetileg átalakítható vendégszobává (az ágyak az oldalfalra hajthatók fel), így végső soron négyen is elférnek a kocsiban – de akkor a motorok a szabad ég alatt alszanak.

Lakóautó motorosoknak 4

A berendezés szabadon variálható: egy motor mellett elalhat a gazdája is, ekkor nincs szükség a galériaágyra.

Lakóautó motorosoknak 5

Vizes blokk nincs, van viszont konyha, benne kompresszoros hűtőszekrénnyel, valamint számos szekrényke, ahol elférnek a bukósisakok, a motoroscsizmák és a védőruhák.

Lakóautó motorosoknak 6

A legjobb azonban, hogy a bútorzat könnyen és gyorsan eltávolítható, így a Jumper két nyaralás között normál furgonként használható.

Lakóautó motorosoknak 7

A 160 lóerős dízelmotorral szerelt, 6 méter hosszú lakóautó megvásárolható, németországi alapára nettó 45600 euró, azaz 18,5 millió Ft.