Az olasz gyártó 14, illetve 17 üléses változattal egészítette ki a Ducato-kínálatot. Előbbi hat, utóbbi 6,36 méter hosszú, a tengelytáv mindkét esetben négy métert tesz ki. Nincs eltérés az össztömeg tekintetében sem: az új variánsok forgalmijába egységesen a 4,3 tonnás össztömeget kell bevésni.

A rövidebb változatnál négy, a hosszabbnál öt sorban helyezték el az üléseket. Az ötödik sor viszont kivehető, így megnövelhető a rendelkezésre álló csomagtér. Ez leginkább a kínai csoportok reptéri transzfereinél jöhet jól. A közepes és top felszereltségű változatoknál az üléseket széles fejtámlával, valamint strapabíró barna szövettel látták el.

A nappali és az éjszakai menetfény már az alapváltozatoknál is elérhető, de ugyancsak az alapfelszereltség részét képezi az oldalsó lépcső a könnyebb ki- és beszállás érdekében. Fontos kényelmi szempont továbbá, hogy a Webasto kiegészítő fűtés már a sztenderd változatoknál is rendelkezésre áll.

A top variánsokat olyan extrákkal tették még komfortosabbá, mint például a 13 fokban dönthető utasülések, vagy éppen a extra tárolórekeszeket kínáló polcok. Ugyancsak a csúcsfelszereltség részét képezik a soronként elhelyezett USB-töltők, valamint az egyedileg kapcsolható LED-olvasólámpák.

Az új variánsok hajtásáról 2,3 literes, turbódízeles blokkok gondoskodnak, melyek 130 és 150 lóerős teljesítményszinteken állnak rendelkezésre. A motorkínálatot ugyanakkor egy földgázos, 3 literes erőforrás egészíti ki, mely 140 lóerős teljesítményre és 350 newtonméteres nyomaték leadására képes.

Forrás: Aranyi Péter