Hogy ez így marad-e az új generáció megjelenésével, azt egyelőre nem lehet tudni, ahogy azt sem, pontosan mitől lesz jobb az utód. A német MAN ugyanis csak kevés információt közölt az újdonságról. Az biztos, hogy a képek alapján ígéretesnek tűnik a következő generáció, bár az oldalsó vonalvezetés kicsit a török Temsa buszokat idézi.

Az új MAN Lion’s Cityt láthatóan teljesen újragondolták, a legnagyobb változás azonban a homlokfalon vehető észre. A modell új full LED-fényszórókat kapott, melyek várhatóan akár 10 ezer üzemórát is képesek teljesíteni. Ez határozottan feldobja a jármű megjelenését, viszont az orr-részen kicsit sok lakkfekete bevonatot használtak fel. A süllyesztett szélvédőív és a krómhatású szegélyek használata ugyanakkor prémium hatást kölcsönöznek a busznak.

A legújabb Lion’s City vadonatúj utastérrel készül majd, de a vezetőteret sem hagyták érintetlenül. Új vezetőfülkével és új műszerfallal ajándékozták meg azt a típust. A három részre tagolt műszerfal mellett egy NDK TV-szerű készülék is helyet kapott, melyen a GPS jeleníthető meg. Ugyancsak pozitívum, hogy a vezetőablak nagyobb kivágású, így jobb kilátás áll a sofőr rendelkezésre. Aztán az már a jövő zenéje, hogy ezt hogyan akarják majd módosíttatni az üzemeltetők.

A modellt ősztől tesztelésre odaadják néhány közlekedési társaságnak. Az új buszt csak 2018 tavaszán mutatják be, előre kiválogatott partnereknek, ügyfeleknek. Ki tudja, talán az évtized végére nálunk is feltűnik. Budapesten és nagyobb városainkban már több száz darab közlekedik az MAN Lion’s Cityből.