Korábban a várban tesztelte a BKV a prototípust
Korábban a várban tesztelte a BKV a prototípust

Itt az újabb miditender

Itt az újabb miditender

Korábban a várban tesztelte a BKV a prototípust
A midibuszból eddig már hét darabot exportáltak
Az autóbuszban már a FUTÁR-hoz szükséges készülék is megtalálható
Az alacsony belépésű autóbusz 19 ülő és 24 álló utas szállítására alkalmas, utastere pedig teljes egészében légkondicionált
Az autóbusz is megkapta az égszínkék színezést
Magyar gyártmányú midibusz állt forgalomba a BKV-nál tegnap. Az egy évig bérleti konstrukcióban közlekedő típusból korábban negyven darabot hozott volna Budapestre egy alvállalkozó, de végül elmeszelték a tendert
A S91-esben egy Euro 5-ös Mercdes-Benz motor van
Fotó megosztása:

Magyar gyártmányú midibusz állt forgalomba a BKV-nál tegnap. Az egy évig bérleti konstrukcióban közlekedő típusból korábban negyven darabot hozott volna Budapestre egy alvállalkozó, de végül elmeszelték a tendert

Magyar gyártmányú midibusz állt forgalomba a BKV-nál tegnap. Az egy évig bérleti konstrukcióban közlekedő típusból korábban negyven darabot hozott volna Budapestre egy alvállalkozó, de végül elmeszelték a tendert

A parlamenti választások után érvénytelenített miditendert követően a BKK ismét közbeszerzési pályázatot írt ki midibuszokra. A fővárosi közlekedésszervező cég ezúttal 25 darab autóbusz üzemeltetését kívánja külsős cégre bízni. A nyertes alvállalkozónak összesen évi 1 500 000 kilométeres futásteljesítményt kell vállalnia a buszokkal. Ugyanakkor a felhívás a fenti mennyiség mellett további 10 midi üzemeltetésére nyújt opciós lehetőséget.

A tenderkiírás szerint a BKK olyan alvállalkozóval kíván együtt dolgozni, melynek éves árbevétele az ezt megelőző két évben nem haladta meg a másfél milliárd forintot. A győztes pályázóval szemben további elvárás, hogy rendelkezzen legalább 100 darab autóbusz üzemeltetésére vonatkozó referenciával. A BKK a jelentkezések elbírálása alapján elsőként az árat veszi figyelembe, tehát várhatóan azt a pályázót hirdetik ki győztesnek, amelyik a legkedvezőbb ajánlatot nyújtja be az éves futásteljesítményre vonatkozólag.

Az elbírálásnál ugyanakkor fontos tényező a midik hajtása is, így elképzelhető, hogy a végső győztes cég alternatív hajtással közlekedő járműveket állíthat majd forgalomba. A június végén meghirdetett tenderre a BKK augusztus 14.-ig várja a jelentkezéseket. Eredményt várhatóan szeptember elején tehet közzé a közlekedési cég.

A BKK fennállása óta ez már a sokadik miditender, ugyanis az eddig meghirdetett alvállalkozói pályázatokon nem sikerült új, kis befogadóképességű buszokat forgalomba állítani Budapesten. A BKK tájékoztatása szerint mindez elsősorban az érvénytelen ajánlatok beadása miatt alakult így, melyek miatt a cég minden esetben arra kényszerült, hogy érvénytelenítse az újból és újból kiírt miditendereket.