Európa szerte az elsők, itthon csak a harmadikok
Európa szerte az elsők, itthon csak a harmadikok

Renault kishaszonjárművek testközelből

Európa szerte az elsők, itthon csak a harmadikok
Remélik, jövőre is javíthatnak az éveken
Duplakabinos, hétszemélyes Master
Renault kishaszonjárművek testközelből 23
Billenős, dönthető platós változat
Mától november közepéig járja az országot a Ranult kishaszonjármű road-showja, ahol szinte a teljes kínálat közelebbről is megismerhető
14, 17 személyes változatban is kapható
A hazai gyártók is remek minőséget kínálnak
Kipattintható legurulásgátló az emelőlapon
A Baranyai jól ismert név itthon
Renault kishaszonjárművek testközelből 30
Ilyen egy hússzállító belseje
Tréfás matrica a Master kisbusz hátulján
Igazi hentesárut is lehet benne szállítani
Renault kishaszonjárművek a magasból
November közepéig tart a turné
Renault kishaszonjárművek testközelből 36
Fotó megosztása:
Európa szerte az elsők, itthon csak a harmadikok

Európa szerte az elsők, itthon csak a harmadikok

Európa szerte az elsők, itthon csak a harmadikok


Európa szerte már 12 éve a Renault a legnépszerűbb márka a kishaszonjármű piacon és magyar viszonylatban is az előkelő, harmadik helyen végeztek tavaly.

Hogy ez jövőre is hasonlóan alakuljon, összeszedtek egy szép nagy csokrot a Renault kishaszonjárműveiből – idén először Dacia emblémás jármű is bekerült a válogatásba – majd országjáró körútra indulnak vele, ahol az érdeklődők közelebbről is megismerhetik ezeket a modelleket.

Duplakabinos, hétszemélyes Master

Duplakabinos, hétszemélyes Master

A mai napon indult, és csak rövid nyári szünettel megszakított országjárás november közepéig tart. A gyári kialakítású kis-haszonjárművek mellett rengeteg olyan is megtalálható a választékban, amelyeknek alvázát hazai cégek – többek között a Baranyai, a Vértes-Truck, illetve a Kontex – látják el saját tervezésű és kivitelezésű felépítménnyel. Ezek minden szempontból felveszik a versenyt a gyári megoldásokkal.

Megtalálható a kínálatban billenőplatós, hűtött rakteres, emelőhátfalas változat, de a lehetőségek szinte végtelenek, így az osztrák 4×4-es specialista Oberaigner jóvoltából – akik a Sprinter terepes változata alá is gyártanak hajtásláncot – összkerekes kivitel is elérhető, de az emelőkosaras felépítmény sem okoz problémát.

Idehaza a regisztrációs adó változását követően olcsóbban adható duplakabinos, akár hétszemélyes Master a nagyobb újdonság, illetve az ülésekkel alaposan megtömött – 14-17 személyes – de a Renault szerint is bevallottan csak a közepes termetű utasokra méretezett Master kisbusz. De érkezik még stop/start rendszerű 2,3 literes dCi motor a Masterbe, illetve egy hónap múlva a Kangoo 5-7 személyes Grand változata is.

Szintén mostanában élesült a Renault kishaszonjármű-konfigurátora, így a legtöbb vállalkozás monitor mellől is összeállíthatja a neki legmegfelelőbb, speciális felépítményű Renault-t.

A menetrendért, illetve a bemutatott autókért kattintsanak ide!