220 ezer kilométer megtétele után nem sokban különbözik egy új autótól a Vezess Értékbecslőben bemutatott Audi A6 Allroad 3,0 TDI Quattro. De ez várhatóan nem lesz mindig így, a fejlett és igényes technika előbb-utóbb nagyobb tőkeinjekciókat igényelhet. Ha ehhez hasonló autóban gondolkodtok a felső kategóriából, ne mulasszátok el előszűrni a kínálatot az autó lekérdezésével! Ne vegyetek autót vakon, fontos a kiválogatott autók vásárlás előtti átvizsgálása a helyszínen.

A 4G gyári kódjelű modellgeneráció 2011 és 2018 között volt gyártásban. Ez az autó C7-esként is ismert. A C a latin centum (100) szót jelöli, a 7 pedig az eddigi 100-as és A6-os Audikat összeadva jön ki, tehát a hetedik az A6-generációk sorában.

Ajánlott motorok

2,0 TDI 150 és190 LE (EA288, CSUD és CNHA/DDDA motorkód)
3,0 V6 TDI (190-272 LE)
V6-os benzinesek (300-333 LE)

Motorkínálat és átlagfogyasztás Audi A6 C7 (4G)

Benzinesek
2,0 TFSI (180 LE) 9,2
1,8 TFSI (190 LE) 8,4
2,8 FSI szívó V6 (204 LE) 10,9
A6 Hybrid (245 LE) 8,6
2,0 TFSI (252 LE) 9,8
3,0 TFSI (300-333 LE) 11,6
S6 4,0 V8 (420/450 LE) 13,5
RS6 4,0 V8 (560/605 LE) 13,7

Dízelek
2,0 TDI (136-150 LE) 6,4
2,0 TDI (177-190 LE) 7,1
3,0 V6 TDI (190/204/218 LE) 7,6
3,0 V6 TDI (245/272 LE) 8,2
3,0 V6 TDI BiTurbo (313-326 LE) 8,8

Liter/100 km-ben. Forrás: Spritmonitor.de

Hibalehetőségek, Audi A6 C7

Láncfeszítő (3,0 V6 TDI)
Váltóhiba (fokozatmentes Multitronic)
Láncproblémák és olajfogyasztás (4 hengeres benzinesek)
Mechatronika (duplakuplungos S tronic automata)
Izzadó olajteknő
Kormánymű

Tanknyílás fedele
Tömítetlen napfénytető és ajtó (a hangszóróknál)
Láblendítős csomagtérnyitás
Ajtózáró szervomotorok

Elromló elektromos rögzítőfék
Mozgásképtelen MMI-képernyő

Videós használtautó-bemutatóinkat ide kattintva tudjátok megnézni. Citroënek, Fordok, Hondák, Mazdák, Opelek, Suzukik, Toyoták, Volkswagenek az emelőn, de találtok Saabot és Subarut is.