El-Born Barcelona eklektikus, művészi, történelmi jelentőségű kerülete: tökéletes képzettársítás egy olyan autónak, amelyet emissziómentes közlekedésre szánnak. A Seat el-Born a VW MEB padlólemezére épülő, tisztán elektromos jármű, harcias, fiatalos megjelenéssel.

Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 1
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 2

Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója

Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója

Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 12
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 13
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 14
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 15
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 16
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 17
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 18
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 19
Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 20
Fotó megosztása:

A Seat szerint a 62 kWh kapacitású akkumulátor mindössze 47 perc alatt 80 százalékra tölthető (100 kW-os egyenáramú villámtöltőről), teljes kapacitáson pedig akár 420 kilométer megtételét teszi lehetővé – ez már a szigorúbb WLTP norma szerinti, valósághű becslés.

A hatótávolságot olyan technológiák javítják, mint a hőszivattyú, ami csökkenti a klímaberendezés energiaigényét: a Seat szerint csak ez a rendszer 60 kilométerrel járult hozzá a hatótávolsághoz.

Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 21

.

A sarkakba kitolt kerekű, előre húzott A-oszlopú, tágas belső terű jármű villanymotorja 204 lóerős, ez igen fürgévé teszi a 20 colos kerekeken guruló autót, amely 7,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.

Az elektromos hajtástechnológia tágas belső teret tesz lehetővé, az első ülések között akár egy táska is elhelyezhető.

A Genfben bemutatkozó prototípus nyomán szériagyártásba kerülő autó a VW zwickaui gyárában készül majd, forgalmazása várhatóan 2020-ban veszi kezdetét.

Ilyen dögös lehet a Seat első villanyautója 22

.