Az utóbbi időkben hirtelen megugrott az egy autókiállításra eső önjáró autók száma. A legtöbb nagy gyártó már januárban, a CES-en ellőtte puskaporát, a független Italdesign viszont most rántotta le a leplet a maga robotpilótás autójáról.
A Gea gigantikus jószág: 5,37 méter hosszú, tengelytávja 3,33 méter. Ekkora autó már anyagban nem lehet pillekönnyű, de a tervezők magnéziumból, alumíniumból, szénszálas kompozitokból építkeztek, így az autó épp csak többet nyom két tonnánál.
Ehhez képest 764 lóerő mozgatja, mégpedig 764 tiszta lóerő: minden keréknél egy-egy villanymotor kapott helyet. Ez egyben a remek helykihasználásnak is a záloga, hiszen az utastér mélyen belóghatott a motortérbe.
Az Italdesign arra is ügyelt, hogy a síkpadlós, szekrényajtós, egymás felé fordítható üléses autó ne csak teret, de hangulatot is adjon: a minimalista lézeres és LED-es világítástechnológiák, a hatalmas, 26 colos kerekek, a sötétkék fényezés még impozánsabbnak mutatják az autót.
Az ajtók nyitásakor aztán piros fényszőnyeget vetít a padlóra az autó, kedvet csinálva a beszálláshoz; a beltér funkciótól függően átvariálható üzleti tárgyaláshoz, az utazástól elgémberedett végtagok felfrissítését segítő edzőteremmé vagy alvófülkévé. A rendszer okostelefonról vezérelhető.
A vezető (mert hiszen bizonyos helyzetekben jó lehet azért személyesen megfuttatni azt a 764 lovat) előtt teljesen digitális kezelőfelület húzódik, beleértve a pedálokat is, amelyek valójában csupán nyomásérzékelő lapok. A kijelző holograifkus, a tükröket monitorok helyettesítik
Sofőr nélkül, luxusban 3