A hátsó kerekek 280, az elsők 100 mm szélesek

A hátsó kerekek 280, az elsők 100 mm szélesek

A Nissan standjánál találkoztunk Péterrel, a márka hazai PR-esével. Elmondta, mik az újdonságok (új Juke, 650 lóerős GT-R, vezető nélkül közlekedő Leaf), no meg az a két fura, sajnálom, de nem lehet másra asszociálni, végtelenül férfias kocsi. Az egyik egy Le Mans-i prototípus, a másik meg egy csillogó tanulmány, amire csak legyintettem: ebből sosem lesz szériamodell. De, lesz, mondta Péter. Hogy mi?

Beleülni nem lehetett, ami általában azt szokta jelenteni Genfben, hogy bármi a kezünkben maradhat, annyira nincs még kész az autó. De a japánok elszántságát ismerve hamarosan tényleg ott gurulhat a szép, új világban a Blade Glider (magyarul talán Penge Siklónak fordítható, érdekes gondolat) is.

Szerinted tényleg lesz ebből a dologból szériamodell?
Igen és jó ötlet!
1% ()
Igen, bár semmi értelme
1% ()
Majd ha befagy a pokol
1% ()