A Mercedes-Benz G65 AMG-hez nehéz úgy hozzátenni valamit, hogy a végeredmény még emészthető maradjon. Nem is sikerült a feladat. Ugyan a motorháztető könnyítés – karbonból készült, és az egész alig nyom 6,5 kilogrammot – jó ötletnek tűnhet, de a légterelők, a szögletes kipufogóvégek, LED-es fények, valamint a temérdek aranyozás már korántsem ennyire hasznos holmi.

Szörnyek terepjárókból 1
Szörnyek terepjárókból 2

Szörnyek terepjárókból

Szörnyek terepjárókból

Szörnyek terepjárókból 18
Szörnyek terepjárókból 19
Szörnyek terepjárókból 20
Szörnyek terepjárókból 21
Szörnyek terepjárókból 22
Szörnyek terepjárókból 23
Szörnyek terepjárókból 24
Szörnyek terepjárókból 25
Szörnyek terepjárókból 26
Szörnyek terepjárókból 27
A Hamann genfi standja fertelmes, ízlésficamos terepjárókkal sokkolta az arra járókat, egyik áldozatuk egy G-Merci, másikuk egy Range Rover volt.
Szörnyek terepjárókból 29
Szörnyek terepjárókból 30
Szörnyek terepjárókból 31
Szörnyek terepjárókból 32
Fotó megosztása:
Szörnyek terepjárókból 33 Elegáns, segélyért-járó autó a Hamann-tól, G-osztály alapokra építve

A fekete karbonfedél alatt V12-es hatliteres biturbó motor szégyenkezik a külső miatt, de alapállásban még ebben a rémségben is 612 lóerőt, és 1000Nm-nyi nyomatékot ad ízlésficamos gazdája lába alá. Némi módosítással a Hamann ezt 702LE-re és 1100Nm-re is képes feltornázni. Az arany varázsa alól bent sem tudtak szabadulni, az ülések, egyéb alkatrészek gazdagon kaptak ebből a színből.

 

Szörnyek terepjárókból 34

Aranybetétek díszítik az üléseket

Nem járt sokkal jobban a Range Rover, amely meghatározhatatlan, rózsaszín, tükör-szerű külsőt kapott. A Mystere igazi terepjáróhoz “illően” 4 centivel közelebb hasal az aszfalthoz, és 23 colos felniket kapott. Átrajzolták az elejét, hátulját, és a nyolc centivel szélesebb autó ajtajaira is jutott pár extra elem.

 

Szörnyek terepjárókból 35

Csillogó babarózsaszín fertelem lett a Range Roverből

Úgy fest, a G-osztályú Mercedes elrondításában több tuningcég is komoly kihívást érez, mert egy másik standon – egész pontosan a Mansory-nál – újabb Mercedes terepjáró szomorkodott. A leginkábba vízálló fényképezőgépek formai és színvilágát öröklő G65 és G63 AMG alapjaira épülő rémség a Gronos nevet kapta a keresztségben.

Rikító külseje alatt itt már 840 lóerősre izmosodott a V8-as blokk, amelynek nyomatékát elektronikusan 1000 Nm-en maximálták. A Gronos a szériánál 20 milliméterrel szélesebb karosszériája is karbon elemekkel gazdagodott, szintén hatalmas, 23 colos kerekeken, és 305/30-as méretű Vredestein Ultrac Vorti abroncsokon száguld. Belseje is rengeteg karbon kiegészítőt tartalmaz, de persze a vevő ezen kívül is bármit megkap, amit csak kíván. 

Szörnyek terepjárókból 36

A Mansory is rákapott a G-Merci elrondítására. A Gronos az ő művük.