A Genfi Autószalonon mutatkozik be az Infiniti kifejezetten az európai vásárlók számára készített modellje, az új M-sorozat. Ezzel egy időben a márka első dízelmotorja is bemutatkozott, amely az EX, FX és M modellek számára is elérhető lesz.


Ám nem ez lesz az egyetlen takarékos kivitel a Nissanhoz tartozó luxusmárkánál. Harmadik világpremierként ugyanis bemutatkozott a M hibrid kivitele is. A kocsiba a 3,5 literes benzinmotor mellé egy elektromos egységet is beépítettek, amelyet lítiumion akkumulátor lát el energiával. A villanymotor teljesítménye 68 LE, nyomatéka 270 Nm. Azt viszont nem árulta el a gyár, hogy a Nissan 350Z-ben is használt, ott több mint 300 lóerős benzinmotor ezúttal milyen erős.

A jármű képes tisztán villanyautóként is üzemelni, de ha maximális erőre van szükség, a villanymotor rásegít a V6-os erőforrásra, ugyanakkor képes generátorként is működni, ilyenkor az egyébként veszendőbe menő lassulási és fékezési energiát visszatáplálja a benzinmotor által normál módon töltött akkumulátorba.


A hátsókerék-hajtású új modell hajtásláncában egy motor és két tengelykapcsoló található. Ebből az újdonság az, amelyik a V6 szívómotor és a villanymotor között található. Ez a tengelykapcsoló lehetővé teszi, hogy elektromos és regenerációs üzemmódban a V6 benzinmotor lekapcsolódjon a hajtásláncról, ezáltal csökken a mechanikai ellenállás és javul a villanymotor hatékonysága.

Az M modellcsalád nyugat-európai értékesítése szeptemberben indul, míg az M35 HYBRID 2011 tavaszától érkezik a márkakereskedésekbe.