Három bemutatóval készül a Genfi Autószalonra a Nissan. Ott leplezik le a jövőt bemutató Pivo 2 tanulmányautót és a Porsche Turbo ellenfelének szánt GT-R sportkocsit, de megismerhetjük az új Muranót is.

A szabadidő-autó világpremierjét még tavaly novemberben tartották Los Angelesben. Bár az alapvető koncepció nem változott, az autó kívül-belül teljesen új. Elsősorban az új hűtőmaszkról és a lámpáiról azonosítható az új változat, utóbbiak a korábbival ellentétben nem “függőlegesen”, hanem vízszintesen futnak a karosszérián.

Belül teljesen új műszerfalat alakítottak, ki de törekedtek a nagyobb tágasságra, ennek eredményét elsősorban a hátul ülők élvezhetik.

Első és négykerék-hajtással is készül

Első és négykerék-hajtással is készül

Első és négykerék-hajtással is készül


Ugyanaz a 3,5 literes V6-os motor maradt a Muranóban, de jelentősen átdolgozták. Most 30 lóerővel erősebb, azaz 265 lóerőt, illetve 325 newtonméteres nyomatékot kínál. Tökéletesítették a Murano Xtronic CVT-váltóját is, a belső súrlódás 20 százalékos csökkenésével sikerült javítani a jármű üzemanyag-fogyasztását.

Igazi újdonság a Nissan Europe modellpalettáján a karcolásálló fényezés, amely megvédi a külső felületeket a mindennapi használat során óhatatlanul keletkező kisebb festéksérülésektől. A Murano festékrétege az újonnan kifejlesztett rugalmas gyanta segítségével “önjavítóvá válik”. A Murano európai értékesítése októberben kezdődik.