Ha így egymás mellett áll egy klasszikus, 1922-es Bugatti és egy Veyron, meg lehet látni a kapcsolatot a dizájnban a múlt és a jelen között
Ha így egymás mellett áll egy klasszikus, 1922-es Bugatti és egy Veyron, meg lehet látni a kapcsolatot a dizájnban a múlt és a jelen között
Fotó megosztása:
Egy Bugatti Royale: 6,4 méter hosszú, 3,2 tonnás királyi autó, 1927 és 1933 között gyártották. Összesen hét darab készült belőle, ebből hat még ma is megvan - de ez itt csak egy replika, 1990-ből
Egy Bugatti Royale: 6,4 méter hosszú, 3,2 tonnás királyi autó, 1927 és 1933 között gyártották. Összesen hét darab készült belőle, ebből hat még ma is megvan - de ez itt csak egy replika, 1990-ből
Fotó megosztása:
Táncol az elefánt a Royale-replika hűtőjének tetején. Ezt az autót egy filmforgatás kedvéért készítették el 29 éve - jövőre már ez is veterán!
Táncol az elefánt a Royale-replika hűtőjének tetején. Ezt az autót egy filmforgatás kedvéért készítették el 29 éve - jövőre már ez is veterán!
Fotó megosztása:
Porsche Carrera GT: 1270 darab készült belőle 2003 és 2007 között. Egy ilyenben halt meg Paul Walker
Porsche Carrera GT: 1270 darab készült belőle 2003 és 2007 között. Egy ilyenben halt meg Paul Walker
Fotó megosztása:
Egy különleges 911-es, érdekes színnel, 455 lóerővel egy 345 példányos limitált szériából
Egy különleges 911-es, érdekes színnel, 455 lóerővel egy 345 példányos limitált szériából
Fotó megosztása:
Egy Maserati Khamsin, 1974 és 1982 között gyártották
Egy Maserati Khamsin, 1974 és 1982 között gyártották
Fotó megosztása:
435 példány készült belőle összesen. Érdekessége, hogy a Maserati-Citroën együttműködés idején készült, így hidropneumatikus rugózású
435 példány készült belőle összesen. Érdekessége, hogy a Maserati-Citroën együttműködés idején készült, így hidropneumatikus rugózású
Fotó megosztása:
A kocsi tulajdonosával sokat beszélgettem: kiderült, hogy az úrnak két gyára is van Magyarországon
A kocsi tulajdonosával sokat beszélgettem: kiderült, hogy az úrnak két gyára is van Magyarországon
Fotó megosztása:
A Khamsin utasterének látványa az üveg hátfalon keresztül lenyűgöző
A Khamsin utasterének látványa az üveg hátfalon keresztül lenyűgöző
Fotó megosztása:
Trabant tűzoltóautó: baj esetére
Trabant tűzoltóautó: baj esetére
Fotó megosztása:
Cukiságok 1: Egy Spatz törpeautó, 1956 és 1958 között 1588 példány készült belőle. Negyedliteres, 10 lóerős motorjával teljesen komolytalan persze, de nagyon aranyos
Cukiságok 1: Egy Spatz törpeautó, 1956 és 1958 között 1588 példány készült belőle. Negyedliteres, 10 lóerős motorjával teljesen komolytalan persze, de nagyon aranyos
Fotó megosztása:
Cukiságok 2: Nyerges Ape szerelvény
Cukiságok 2: Nyerges Ape szerelvény
Fotó megosztása:
42500 euróért meg is lehet venni ezt a törpekamiont
42500 euróért meg is lehet venni ezt a törpekamiont
Fotó megosztása:
Cukiságok 3: Isetta 600, négyszemélyes kivitelben
Cukiságok 3: Isetta 600, négyszemélyes kivitelben
Fotó megosztása:
Az ajtókárpittal igazi meseautóvá varázsolták a négyüléses Isettát. A kosit a maga idejében annyira komolyan gondolta a BMW, hogy a VW Bogár vetélytársának szánták!
Az ajtókárpittal igazi meseautóvá varázsolták a négyüléses Isettát. A kosit a maga idejében annyira komolyan gondolta a BMW, hogy a VW Bogár vetélytársának szánták!
Fotó megosztása:
Cukiságok 4: Amphicar, kétéltű autó, 1960 és 65 között alig 4000 készült belőle
Cukiságok 4: Amphicar, kétéltű autó, 1960 és 65 között alig 4000 készült belőle
Fotó megosztása:
A kiállításban talán az volt a legcsodásabb, hogy minden veteránautó valami elképesztően tip-top állapotú, mintha most jöttek volna a gyárból
A kiállításban talán az volt a legcsodásabb, hogy minden veteránautó valami elképesztően tip-top állapotú, mintha most jöttek volna a gyárból
Fotó megosztása:
Egy Amphicruiser: kétéltű Land Cruiser Hollandiából
Egy Amphicruiser: kétéltű Land Cruiser Hollandiából
Fotó megosztása:
180 ezer euró a kétéltű Toyota ára, ma is rendelhető
180 ezer euró a kétéltű Toyota ára, ma is rendelhető
Fotó megosztása:
Cukiságok 5: nyerges tűzoltóautó egy amerikai Crosley törpeautó alapjain
Cukiságok 5: nyerges tűzoltóautó egy amerikai Crosley törpeautó alapjain
Fotó megosztása:
Lamborghini Miura, szívfájdítóan újszerű állapotban
Lamborghini Miura, szívfájdítóan újszerű állapotban
Fotó megosztása:
Időnként egyes tuningcégek megpróbálják újraélni egy kicsit a múltat, de ezek a kísérletek nem igazán szoktak sikerülni. Ez a Rinspeed Yello Talbo, 1996-ból. 125 ezer euróért kínálják
Időnként egyes tuningcégek megpróbálják újraélni egy kicsit a múltat, de ezek a kísérletek nem igazán szoktak sikerülni. Ez a Rinspeed Yello Talbo, 1996-ból. 125 ezer euróért kínálják
Fotó megosztása:
Szó szerint porig ültetett hot-rod
Szó szerint porig ültetett hot-rod
Fotó megosztása:
A kipufogók hangolásával láthatóna sokáig elbíbelődött a műhely
A kipufogók hangolásával láthatóna sokáig elbíbelődött a műhely
Fotó megosztása:
A belső kárpitozás rendszámtáblákból készült, érdekes ötlet
A belső kárpitozás rendszámtáblákból készült, érdekes ötlet
Fotó megosztása:
Sportmercik a múltból és a jelenből
Sportmercik a múltból és a jelenből
Fotó megosztása:
Az orrdísz tényleg egy gúnyolódó angyal?
Az orrdísz tényleg egy gúnyolódó angyal?
Fotó megosztása:
Egy SUV az ősidőkből
Egy SUV az ősidőkből
Fotó megosztása:
Fellelt állapotú bogár, rajta felirat: kérem ne érintsék meg - nehogy megsérüljön a mocsokréteg
Fellelt állapotú bogár, rajta felirat: kérem ne érintsék meg - nehogy megsérüljön a mocsokréteg
Fotó megosztása:
Cukiságok 6: T1-es versenyautó-szállító trailer
Cukiságok 6: T1-es versenyautó-szállító trailer
Fotó megosztása:
Egy Lamborghini Diablo. A Countach utódja a maga idejében formai visszalépésnek tűnt, de ma már nagyot üt a széles-lapos-gyors, megalkuvásmentesen a sebességet szolgáló forma
Egy Lamborghini Diablo. A Countach utódja a maga idejében formai visszalépésnek tűnt, de ma már nagyot üt a széles-lapos-gyors, megalkuvásmentesen a sebességet szolgáló forma
Fotó megosztása:
Cseppforma felhágók, lépcsőfokok a már-nem-is-emlékszem-mi-de-talán-Talbot gyönyörű farán
Cseppforma felhágók, lépcsőfokok a már-nem-is-emlékszem-mi-de-talán-Talbot gyönyörű farán
Fotó megosztása:
Na EZ a luxus meg a prémium, nem az érintőképernyő
Na EZ a luxus meg a prémium, nem az érintőképernyő
Fotó megosztása:
Mercedes-Benz 190E Evolution II, a maga szögletességében hatásos M3-ellenfél. A 80-as évek versenyikonja 7200-as fordulatszámnál tudott 235 lóerőt.
Mercedes-Benz 190E Evolution II, a maga szögletességében hatásos M3-ellenfél. A 80-as évek versenyikonja 7200-as fordulatszámnál tudott 235 lóerőt.
Fotó megosztása:
Egy gyönyörű W188 kupé (ha nem tévedek)
Egy gyönyörű W188 kupé (ha nem tévedek)
Fotó megosztása:
A Miami Vice Ferrarija, egy Daytona. 4,4 literes V12, 352 lóerővel
A Miami Vice Ferrarija, egy Daytona. 4,4 literes V12, 352 lóerővel
Fotó megosztása:
BMW Z8, mindjárt két eladó példány. 5703 készült belőle. Egyik kocsinak sincs 50000 km az órájában
BMW Z8, mindjárt két eladó példány. 5703 készült belőle. Egyik kocsinak sincs 50000 km az órájában
Fotó megosztása:
DS kabrió, eladó, csak tessék!
DS kabrió, eladó, csak tessék!
Fotó megosztása:
Egy lenyűgöző Merci-tárlat. Szárnyasajtós SL-ből annyi volt, mint a szemét
Egy lenyűgöző Merci-tárlat. Szárnyasajtós SL-ből annyi volt, mint a szemét
Fotó megosztása:
Egy a 75 együléses Stirling Moss Merciből
Egy a 75 együléses Stirling Moss Merciből
Fotó megosztása:
A ki-beszállás nem könnyű, de a Gullwing nem is a praktikuma miatt lett a veteránautózás egyik nagy ikonja
A ki-beszállás nem könnyű, de a Gullwing nem is a praktikuma miatt lett a veteránautózás egyik nagy ikonja
Fotó megosztása:
Köszönjük a figyelmet! (Az meg ott a háttérben egy rallye-911-es, mert bizony a '80-as években ilyenek is készültek a Porsche-ikonból)
Köszönjük a figyelmet! (Az meg ott a háttérben egy rallye-911-es, mert bizony a '80-as években ilyenek is készültek a Porsche-ikonból)
Fotó megosztása: