Az olcsót kívánatossá, a divatosat megfizethetővé tett a Dacia Duster, amikor 2010-ben piacra lépett. Bájosan bumfordi formája kiállta az idők próbáját, a típus sokkal kevésbé öregedett, mint drágább versenytársai, de mondjuk arra nem számítottunk, hogy ezt az alapvetően praktikus és szemrevaló, ha nem is modern sziluettet annyira szereti a gyár, hogy az új generációs modellnél is ragaszkodik hozzá – nézd meg a fenti képen, mennyire!

Jópofák a hátsó lámpák; magasabb a far.

Vannak persze változások, ami az alábbi morf-videón is látható, de azokat főleg a műszaki változások indokolták – ezekről viszont vajmi keveset árult el a gyár. Azt tényként közölték, hogy a szélvédő 100 mm-rel előrébb költözik, ami az új padlólemez hozadéka.

Várhatóan azt a CMF-B platformot kapta meg a Duster, amire az új generációs Juke is épül majd, de ezt még nem erősítették meg. Ha így lesz, nem várható kategóriaugrás; a Duster megmarad az alsó-középkategória alsó szélén.

Állítólag a belső teret teljesen átdolgozták, új felszereltség és modern funkciók jelennek meg az autóban. Erről nincs semmi további infónk, viszont alább megtudhatod (ha tudsz franciául vagy angolul), mit gondolnak a projektről a tervezők.