“A KERS-ünk versenyképes állapotban van, azaz már Melbourne-ben is használhatjuk. Csak a lehetséges előnyöket és hátrányokat kell mérlegelnünk. Mellette szól, hogy a pilóták körönként 6,6 másodpercig plusz 82 lóerővel gazdálkodhatnak, azonban a rendszer megnöveli az autó tömegét, ez pedig befolyásolja az egyensúlyt és a gumikopást. Pilótánként és pályánként döntünk majd az alkalmazásról” – mondta Theissen.
Egyelőre nem tudni biztosan, hogy lesz-e olyan autó, amely már a KERS-szel felszerelve köröz a szezonnyitón. Fernando Alonso pár hete azt mondta, hogy a Renault bevetheti a saját rendszerét az Ausztrál Nagydíjon, és a Ferrari is a hibridrendszerrel léphet pályára – bár náluk az elmúlt teszteken többször is meghibásodott a rendszer. Az biztos, hogy a Toyota, a Williams, a Brawn és a Force India KERS nélkül kezdi az idényt.





