Világszerte 826,5 millió fős rajongótáborral rendelkezik a Forma-1, ami a 2023-as adatokhoz képest 12 százalékos növekedés, Kínában pedig az elmúlt egy évben 39 százalékkal gyarapodott a szurkolók létszáma ‒ derült ki a Nielsen Sports kutatócég a hétvégi Kínai Nagydíj előtt publikált adataiból.

Amerikában 10,5, Kanadában 31,5, Argentínában és Szaúd-Arábiában egyformán 25,5 százalékos növekedést mért a Nielsen Sports a rajongótábor létszámát vizsgálva. A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj tévés közvetítését 22 százalékkal többen nézték, mint egy évvel ezelőtt.

A Nielsen Sports külön kiemelte az F1 közösségi médiában betöltött szerepét: az idénynyitó futam összefoglalóját 233 millióan nézték meg a YouTube-on.

A Kínai Nagydíj az idei szezon első sprintfutamos viadala lesz, ezt szombaton hajnali 4 órakor rendezik. A szombati időmérő és a vasárnapi futam is reggel 8 órakor kezdődik majd.