A hét elején felröppent, hogy a tavaly versenyképtelen és megbízhatatlan Honda-erőforrás több mint 200 lóerővel erősebb lehet idén. A japán gyártó “alaptalan spekulációnak” nevezte a hírt, de most itt egy újabb, jóval kevésbé pozitív pletyka.
A francia Auto Hebdo szerint a Honda fejlesztett erőforrása a tesztpadokon eddig nagyon megbízhatatlannak bizonyult, Szakurában máris előre gyártják a cseredarabokat, ugyanis az idény során használható négyes keretbe megint nem fognak beleférni. 
F1: A Honda máris küszködésre készül 1
F1: A Honda máris küszködésre készül 2

F1: A Honda máris küszködésre készül

F1: A Honda máris küszködésre készül 30
F1: A Honda máris küszködésre készül 31
F1: A Honda máris küszködésre készül 32
F1: A Honda máris küszködésre készül 33
F1: A Honda máris küszködésre készül 34
F1: A Honda máris küszködésre készül 35
F1: A Honda máris küszködésre készül 36
F1: A Honda máris küszködésre készül 37
F1: A Honda máris küszködésre készül 38
F1: A Honda máris küszködésre készül 39
F1: A Honda máris küszködésre készül 40
F1: A Honda máris küszködésre készül 41
F1: A Honda máris küszködésre készül 42
F1: A Honda máris küszködésre készül 43
F1: A Honda máris küszködésre készül 44
F1: A Honda máris küszködésre készül 45
F1: A Honda máris küszködésre készül 46
F1: A Honda máris küszködésre készül 47
F1: A Honda máris küszködésre készül 48
F1: A Honda máris küszködésre készül 49
F1: A Honda máris küszködésre készül 50
F1: A Honda máris küszködésre készül 51
F1: A Honda máris küszködésre készül 52
F1: A Honda máris küszködésre készül 53
F1: A Honda máris küszködésre készül 54
F1: A Honda máris küszködésre készül 55
F1: A Honda máris küszködésre készül 56
Fotó megosztása:
F1: A Honda máris küszködésre készül 57


A McLaren-Honda versenyigazgatója, Eric Boullier közben a spanyol Marcának nyilatkozott, többek között arról beszélt, hogy a nem könnyű két világbajnokkal, Fernando Alonsóval és Jenson Buttonnal, amikor versenyképtelen az autó.
“Világbajnokként csakis a győzelem jár a fejükben. Amíg nem kapják meg, amit akarnak, nyomás alatt tartják a csapatot. De ha tudjuk, hogyan kell kezelni az elvárásaikat, ha higgadtan elmagyarázzuk a dolgok menetét, akkor megvan a bizalom.”
A McLarenhez pont két éve csatlakozott Boullier úgy érzi, sikerült hatékonyabbá tenni a csapatot, azonban a tavalyi mélypont után nem lehet azt várni, hogy azonnal az élre ugranak:
“A lendület hozza a sikert. Ne feledjük, hogy miután a Red Bull megvette a Jaguar-csapatot, öt év kellett ahhoz, hogy minden hatékonyan működjön. Most is óriási a verseny, a Mercedes, a Ferrari nagyon versenyképes, magas szinten teljesít.”