F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 1
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 2

F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól

F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól

F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 80
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 81
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 82
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 83
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 84
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 85
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 86
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 87
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 88
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 89
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 90
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 91
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 92
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 93
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 94
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 95
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 96
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 97
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 98
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 99
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 100
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 101
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 102
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 103
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 104
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 105
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 106
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 107
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 108
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 109
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 110
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 111
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 112
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 113
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 114
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 115
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 116
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 117
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 118
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 119
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 120
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 121
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 122
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 123
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 124
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 125
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 126
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 127
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 128
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 129
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 130
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 131
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 132
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 133
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 134
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 135
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 136
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 137
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 138
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 139
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 140
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 141
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 142
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 143
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 144
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 145
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 146
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 147
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 148
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 149
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 150
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 151
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 152
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 153
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 154
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 155
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 156
Fotó megosztása:
F1: A Mercedesnél félnek a rajtoktól 157

Hiába szerezték meg az első rajtsort a Mercedes pilótái a Brit, majd a Magyar Nagydíjon is, a startnál Silverstone-ban és a Hungaroringen is “állva hagyták” őket a Williams, illetve a Ferrari versenyzői. A bajnokcsapatnál megijedtek.
“Az elmúlt másfél év győzelmei, a fölényünk talán elkényelmesítettek minket. Most már egész listánk van az elemzésre és javításra váró hibákból” – ismerte el a csapat címzetes elnöke, Niki Lauda.
A csapatfőnök, Toto Wolff nem is tagadja, hogy a rajtok jelentik a legnagyobb problémát.
“Aggaszt ez a dolog. Az egész esés-kelés onnan eredt, hogy a Ferrarik rögtön az élre álltak. Ez elfogadhatatlan, meg kell vizsgálnunk, miért történt” ? magyarázta a ferraris Sebastian Vettel győzelmét hozó, a Mercedes számára siralmas (6. és 8. hely) Magyar Nagydíj után. 
A Mercedes problémáját csak növelheti, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a nyári szünetet követő Belga Nagydíjtól alaposan megszigorítja a rajtokra vonatkozó szabályokat, a csapatok akkortól semmilyen segítséget nem adhatnak a pilótáknak a starthoz a rádión.
“A kiszámíthatatlan rajtokkal szerintem csak még rosszabb lesz a helyzet. Úgy gondolom, hogy az FIA alábecsüli, mennyire befolyásolja a versenyt a start, lehet, hogy visszakozniuk kell majd” – véli a címvédő Lewis Hamilton.