A Mercedes beérésén dolgozó Red Bullnak ugyan sokkal jobban alakult az első téli tesztje, mint 2014-ben, de a Milton Keynes-i csapat viszonylag keveset futott, gondok voltak a hajtáslánccal, hétfőn pedig pótalkatrész hiánya miatt nem tudtak haladni.
A jerezi zárónapon Danyiil Kvjat alatt már délelőtt megállt az autó, de később azért 63 körig jutott, pozitívan zárult a teszt.
F1: Lemaradásban a Red Bull 1
F1: Lemaradásban a Red Bull 2

F1: Lemaradásban a Red Bull

F1: Lemaradásban a Red Bull

F1: Lemaradásban a Red Bull 101
F1: Lemaradásban a Red Bull 102
F1: Lemaradásban a Red Bull 103
F1: Lemaradásban a Red Bull 104
F1: Lemaradásban a Red Bull 105
F1: Lemaradásban a Red Bull 106
F1: Lemaradásban a Red Bull 107
F1: Lemaradásban a Red Bull 108
F1: Lemaradásban a Red Bull 109
F1: Lemaradásban a Red Bull 110
F1: Lemaradásban a Red Bull 111
F1: Lemaradásban a Red Bull 112
F1: Lemaradásban a Red Bull 113
F1: Lemaradásban a Red Bull 114
F1: Lemaradásban a Red Bull 115
F1: Lemaradásban a Red Bull 116
F1: Lemaradásban a Red Bull 117
F1: Lemaradásban a Red Bull 118
F1: Lemaradásban a Red Bull 119
F1: Lemaradásban a Red Bull 120
F1: Lemaradásban a Red Bull 121
F1: Lemaradásban a Red Bull 122
F1: Lemaradásban a Red Bull 123
F1: Lemaradásban a Red Bull 124
F1: Lemaradásban a Red Bull 125
F1: Lemaradásban a Red Bull 126
F1: Lemaradásban a Red Bull 127
F1: Lemaradásban a Red Bull 128
F1: Lemaradásban a Red Bull 129
F1: Lemaradásban a Red Bull 130
F1: Lemaradásban a Red Bull 131
F1: Lemaradásban a Red Bull 132
F1: Lemaradásban a Red Bull 133
F1: Lemaradásban a Red Bull 134
F1: Lemaradásban a Red Bull 135
F1: Lemaradásban a Red Bull 136
F1: Lemaradásban a Red Bull 137
F1: Lemaradásban a Red Bull 138
F1: Lemaradásban a Red Bull 139
F1: Lemaradásban a Red Bull 140
F1: Lemaradásban a Red Bull 141
F1: Lemaradásban a Red Bull 142
F1: Lemaradásban a Red Bull 143
F1: Lemaradásban a Red Bull 144
F1: Lemaradásban a Red Bull 145
F1: Lemaradásban a Red Bull 146
F1: Lemaradásban a Red Bull 147
F1: Lemaradásban a Red Bull 148
F1: Lemaradásban a Red Bull 149
F1: Lemaradásban a Red Bull 150
F1: Lemaradásban a Red Bull 151
F1: Lemaradásban a Red Bull 152
F1: Lemaradásban a Red Bull 153
F1: Lemaradásban a Red Bull 154
F1: Lemaradásban a Red Bull 155
F1: Lemaradásban a Red Bull 156
F1: Lemaradásban a Red Bull 157
F1: Lemaradásban a Red Bull 158
F1: Lemaradásban a Red Bull 159
F1: Lemaradásban a Red Bull 160
F1: Lemaradásban a Red Bull 161
F1: Lemaradásban a Red Bull 162
F1: Lemaradásban a Red Bull 163
F1: Lemaradásban a Red Bull 164
F1: Lemaradásban a Red Bull 165
F1: Lemaradásban a Red Bull 166
F1: Lemaradásban a Red Bull 167
F1: Lemaradásban a Red Bull 168
F1: Lemaradásban a Red Bull 169
F1: Lemaradásban a Red Bull 170
F1: Lemaradásban a Red Bull 171
F1: Lemaradásban a Red Bull 172
F1: Lemaradásban a Red Bull 173
F1: Lemaradásban a Red Bull 174
F1: Lemaradásban a Red Bull 175
F1: Lemaradásban a Red Bull 176
F1: Lemaradásban a Red Bull 177
F1: Lemaradásban a Red Bull 178
F1: Lemaradásban a Red Bull 179
F1: Lemaradásban a Red Bull 180
F1: Lemaradásban a Red Bull 181
F1: Lemaradásban a Red Bull 182
F1: Lemaradásban a Red Bull 183
F1: Lemaradásban a Red Bull 184
F1: Lemaradásban a Red Bull 185
F1: Lemaradásban a Red Bull 186
F1: Lemaradásban a Red Bull 187
F1: Lemaradásban a Red Bull 188
F1: Lemaradásban a Red Bull 189
F1: Lemaradásban a Red Bull 190
F1: Lemaradásban a Red Bull 191
F1: Lemaradásban a Red Bull 192
F1: Lemaradásban a Red Bull 193
F1: Lemaradásban a Red Bull 194
F1: Lemaradásban a Red Bull 195
F1: Lemaradásban a Red Bull 196
F1: Lemaradásban a Red Bull 197
F1: Lemaradásban a Red Bull 198
Fotó megosztása:
F1: Lemaradásban a Red Bull 199


“Miután kijavítottuk a hibát, az autó tökéletesen ment egész délután és képesek voltunk a tervezett program fő elemeit végigvinni. Ez a hét a megbízhatóság megalapozásáról szólt, és bár akadt néhány hiba, az autó nagyjából ott tart, ahol szeretnénk. Volt elvesztegetett idő a négy nap alatt, ami bosszantó, hiszen ilyenkor ki kell húzni ezt-azt a listáról, de a főbb dolgokat elvégeztük, szóval viszonylag jó formában távozunk Jerezből” – mondta a vezető mérnök, Guillaume Rocquelin.
A csapathoz idén, Sebastian Vettel helyére érkezett Kvjat egy kicsit másképp beszélt, lemaradást emlegetett.
F1: Lemaradásban a Red Bull 200


“Összességében nagyon eredményes nap volt, sok mindent megtudtunk. Minden egyes kör számít, ma pedig össze is jött jó pár, szóval talán ez volt a legeredményesebb napunk a teszten. Azért nem tartunk ott, ahol szeretnénk, ahol kellene, szóval még fejlődnünk kell.”
A négy nap alatt többször is gondot okozó Renault-erőforrásról így beszélt az orosz ifjonc: 
“Sosem jó, ha probléma akad, de ki kell őket javítani. Nyilván ezt nem én csinálom, közösen, együtt dolgozunk rajta. Ami engem illet, bízom abban, hogy a Renault és a Red Bull közösen képes lesz megoldani a problémákat. Az erőforrás fejlődéséről korai lenne beszélni. Sok elemzés következik most, majd meglátjuk. A lemaradást nem lehet egy szemvillanás alatt eltüntetni, szóval dolgoznunk kell, lépésről lépésre jönnek majd a kívánt eredmények.”