Már-már hagyomány, hogy az Olasz Nagydíjon beindul a pletykagyár, az átigazolási piac mellett a Forma-1 jövőjével kapcsolatban is számos híresztelés jelent meg az idén. A Ferrari-elnök Luca di Montezemolo végül cáfolta, hogy lemondana posztjáról, de a nyilatkozat hangvételének nem örült az anyacég Fiat elnöke, és megüzente Montezemolónak, hogy senki sem pótolhatatlan.

Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 1
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 2

Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re?

Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re?

Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 26
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 27
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 28
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 29
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 30
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 31
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 32
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 33
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 34
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 35
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 36
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 37
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 38
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 39
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 40
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 41
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 42
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 43
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 44
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 45
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 46
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 47
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 48
Fotó megosztása:
Rá sem ismerünk jövőre a Forma-1-re? 49


A verseny után a Williams korábbi elnöke, Adam Parr robbantotta a bombát, a Twitteren bennfenteskedett egy sort. “Ez az F1 utolsó éve, ahogy ismerjük. Jövőre csak nyolc csapat lesz a bajnokságban, közülük néhány három autóval indul” – írta Parr.

Megoszlanak a vélemények arról, hogy melyik lehet a három távozó csapat, de az tény, hogy Monzában lemondott a Caterham két hónapja kinevezett csapatfőnöke, Christijan Albers. A hivatalos közlemény szerint Albers több időt akar a családjával tölteni, mások úgy tudják, hogy máig nem érkezett meg a titokzatos új tulajdonos által ígért tőkeinjekció, és nem is lesz belőle semmi.

Esélyes az F1-ből való kiesésre a Marussia, amely Belgiumban már bemutatott egy szánalmas cirkuszt Max Chilton főszereplésével, előbb félreállítva, aztán visszavéve a brit pilótát. Eltűnhet a Lotus, amely ugyan szeretné a Renault-motort Mercedesre cserélni, de a várakozásokkal ellentétben Monzában mégsem jelentették be az üzletet, mert a csapat állítólag nem fizette ki az előleget a motorokért.

És végül ott van a veszélyeztetett csapatok között a Sauber, amely súlyos anyagi gondokkal küzd, de a hírek szerint legalább már talált egy befektetőt a kanadai milliárdos Lawrence Stroll személyében. Peter Sauber tulajdonos és Monisha Kaltenborn csapatfőnök nem kommentálták a hírt.