F1: A versenyre jöhet az eső 1
F1: A versenyre jöhet az eső 2

F1: A versenyre jöhet az eső

F1: A versenyre jöhet az eső

F1: A versenyre jöhet az eső 26
F1: A versenyre jöhet az eső 27
F1: A versenyre jöhet az eső 28
F1: A versenyre jöhet az eső 29
F1: A versenyre jöhet az eső 30
F1: A versenyre jöhet az eső 31
F1: A versenyre jöhet az eső 32
F1: A versenyre jöhet az eső 33
F1: A versenyre jöhet az eső 34
F1: A versenyre jöhet az eső 35
F1: A versenyre jöhet az eső 36
F1: A versenyre jöhet az eső 37
F1: A versenyre jöhet az eső 38
F1: A versenyre jöhet az eső 39
F1: A versenyre jöhet az eső 40
F1: A versenyre jöhet az eső 41
F1: A versenyre jöhet az eső 42
F1: A versenyre jöhet az eső 43
F1: A versenyre jöhet az eső 44
F1: A versenyre jöhet az eső 45
F1: A versenyre jöhet az eső 46
F1: A versenyre jöhet az eső 47
F1: A versenyre jöhet az eső 48
Fotó megosztása:
F1: A versenyre jöhet az eső 49

Bár korábban úgy tűnt, hogy általában esős hétvége lehet az idei utolsó európai Forma-1-es versenyen, most úgy látszik, hogy csak a versenyt kavarhatja meg a csapadék.
A meteorológusok szerint Monzában péntektől vasárnapig végig meleg, késő nyári idő várható, 27 Celsius fok körüli csúcshőmérséklettel, de a felhők már szombaton feltűnnek, igaz, esőt csak vasárnap délután 14 órára, azaz pont a futam rajtjának környékére jósolnak.
Az esőgumikra tehát vasárnap lehet szükség, addig az F1-esek a kemény ((narancs) és a közepes (fehér) keverékű Pirelliket használják majd a gyártó hazainak számító versenyén, az idény leggyorsabb, legalacsonyabb leszorítóerőt kívánó pályáján.
Ami az előzési zónákat illeti, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) nem változtatott az előző években kialakított gyakorlaton, a 2011 óta bevett DRS-zónák tehát ugyanott lesznek: az első a célegyenesre esik, ennek mérési pontja az immár leaszfaltozott bukóterű Parabolica bejáratánál lesz, míg a másikhoz a második Lesmo kanyar előtt mérik a követési távolságot, a szárnyat pedig az Ascari sikánig vezető szakaszon nyithatják majd a pilóták. 
Az FIA pilótastewardnak az elmúlt években már számtalan alkalommal szerepet vállaló angolt, az 59 éves Derek Warwickot jelölte. Az egykori Toleman-, Renault-, Arrows- és Lotus-pilóta manapság a Brit Autóversenyzői Klub (BRDC) elnöke.