Bár a Magyar Nagydíjat követő felfordulás után arról volt szó, hogy a bajnoki címért küzdő Mercedes-pilóták között ezután is szabad lesz a küzdelem, a vasárnap délutáni Belga Nagydíj előtt a csapatvezetés nem volt hajlandó kizárni az utasítások alkalmazását.
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 1
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 2

F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél

F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél

F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 17
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 18
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 19
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 20
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 21
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 22
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 23
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 24
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 25
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 26
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 27
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 28
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 29
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 30
Fotó megosztása:
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 31


“Akkor (a Magyar Nagydíjon) azt mondtuk Nicónak, hogy Lewis el fogja engedni, de ez talán nem volt a legjobb megfogalmazás. Nem tudhatjuk, hogy az ösztönök vagy a megfontolás vezette Lewist, de véleményem szerint jól döntött azzal, hogy Nico előzhet, ha képes, és nem fogom megnehezíteni. Az elöl lévő versenyzőtől talán nem is várhatunk semmi mást” – emlékezett vissza a hungaroringi esetre a csapatfőnök, Toto Wolff.
“Szóval ezután alaposan meg kell gondolnunk, hogyan is fogalmazunk. Figyelembe kell vennünk a csata hevét. De nem ez volt az utolsó alkalom, amikor balhé lesz a két pilóta között, nem ez volt az utolsó alkalom, amikor menet közben kapunk leckét a két versenyző közötti viszonyról.”
F1: Ma is lehet botrány a Mercedesnél 32


Wolff kerek perec kimondta, hogy nem lehet mindig mindkét pilóta kedvére tenni.
“A pályán, de azon kívül is zajlik ez a küzdelem. A pilóták igyekeznek olyan viszonyba kerülni a csapattal, hogy a csapat a maximumot nyújtsa számukra. Mint minden embernél, a versenyzőknél is vannak jobb és rosszabb pillanatok, néha elégedett az ember, máskor nem, részünkről azt kell biztosítani, hogy mindketten a maximumot hozzák.”
“Viszont ez itt nem a tegyünk-mindenkit-boldoggá-ipar, döntéseket kell hoznunk, és néha a döntések az egyik oldalnak, néha a másiknak kedveznek. Egyszerűen igyekeznünk kell fairnek, őszintének és átláthatónak lenni, csakis így lehet két első számú versenyzőt kezelni.”
A vasárnap délutáni Belga Nagydíjon a bajnoki éllovas Rosberg indul az első rajtkockából, Hamilton mellőle, a 2. helyről kezd.