Lewis Hamilton ugyan a 2. rajtkockából várhatta a Koreai Nagydíj startját, de végül csak az 5. helyen intették le. A mercedeses vért izzadva csatázott a Sauberben ülő Nico Hülkenberggel, valamint a hátulról őt fenyegető Fernando Alonsóval, de a Mercedesben nem volt több.
Hamilton: Ennél többet érünk! 1
Hamilton: Ennél többet érünk! 2

Hamilton: Ennél többet érünk!

Hamilton: Ennél többet érünk!

Hamilton: Ennél többet érünk! 34
Hamilton: Ennél többet érünk! 35
Hamilton: Ennél többet érünk! 36
Hamilton: Ennél többet érünk! 37
Hamilton: Ennél többet érünk! 38
Hamilton: Ennél többet érünk! 39
Hamilton: Ennél többet érünk! 40
Hamilton: Ennél többet érünk! 41
Hamilton: Ennél többet érünk! 42
Hamilton: Ennél többet érünk! 43
Hamilton: Ennél többet érünk! 44
Hamilton: Ennél többet érünk! 45
Hamilton: Ennél többet érünk! 46
Hamilton: Ennél többet érünk! 47
Hamilton: Ennél többet érünk! 48
Hamilton: Ennél többet érünk! 49
Hamilton: Ennél többet érünk! 50
Hamilton: Ennél többet érünk! 51
Hamilton: Ennél többet érünk! 52
Hamilton: Ennél többet érünk! 53
Hamilton: Ennél többet érünk! 54
Hamilton: Ennél többet érünk! 55
Hamilton: Ennél többet érünk! 56
Hamilton: Ennél többet érünk! 57
Hamilton: Ennél többet érünk! 58
Hamilton: Ennél többet érünk! 59
Hamilton: Ennél többet érünk! 60
Hamilton: Ennél többet érünk! 61
Hamilton: Ennél többet érünk! 62
Hamilton: Ennél többet érünk! 63
Hamilton: Ennél többet érünk! 64
Fotó megosztása:
Hamilton: Ennél többet érünk! 65


A 2008-as bajnok utólag arról beszélt, hogy sem ő, sem Alonso nem ezt érdemelné: 
“Azért fura érzés ez. Fernandóval megvívtuk a magunk csatáját az 5-6. helyen, de ennél azért nagyobb kaliberű pilóták vagyunk. Előrébb kellene küzdenünk a bajnokokkal, az élmezőnyben Sebastian ellen. Élvezetes volt a küzdelem Fernandóval, de maga a futam kiábrándító. Egyértelműen előrébb szerettem volna végezni. A csapat is többet érdemelt volna ennél, de ma nem jöttek össze a dolgaink” – utalt arra, hogy csapattársa, Nico Rosberg csak a 7. lett.
Ahogy másoknak, úgy Hamiltonnak is a jobb első gumik okozták a fő problémát.
“Az autó nem tűnt rossznak, egyszerűen csak a jobb első megadta magát egy ponton. Azt mondták (a rádión), hogy túl leszek majd a szemcsésedésen, de nem szemcsésedés volt, egyszerűen vége volt a guminak. Az abroncs nem melegedett, egyfolytában blokkoltam a féktávokon, alig tudtam kanyarodni, nagyon nehéz 10-15 köröm volt akkor, azzal nagyon sokat veszítettem. Utána meg egy Sauber mögé voltam beszorulva – azta, hihetetlen, hogy milyen volt a tapadása!”