F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 1
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 2

F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál

F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál

F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 23
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 24
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 25
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 26
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 27
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 28
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 29
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 30
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 31
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 32
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 33
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 34
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 35
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 36
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 37
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 38
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 39
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 40
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 41
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 42
Fotó megosztása:
F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál 43 Mark Webber idei szezonját rendesen beárnyékolják a rossz rajtjai, az ausztrál a Belga Nagydíj startjánál is alaposan beragadt. Webber a kezdetektől fogva technikai hibákat emleget, és most Christian Horner Red Bull-csapatfőnök is megerősítette, hogy valami nem stimmel Webber autójával.

“A kuplungproblémák megbocsáthatatlanok, főleg, mert akár a negyedik vb-címünk is múlhatnak rajtuk” – mondta Webber. “Minden versenyen a legtöbbet próbáljuk kihozni az autóból, minden területen keményen dolgozunk, de vannak dolgok, amelyeken javítanunk kell.”

“Úrrá kell lennünk Mark rajtproblémáin, megoldás kell, mert ez a hiba már túl sok pontunkba került az idén. A belgiumi indulás is azért sikerült rosszul, mert a kuplung nem úgy működött, amire számítottunk.” Webber valójában nem is számított másra, mert ahogy a verseny után fogalmazott, a két próbarajt is “katasztrófa” volt a bokszból kijövet.

“Láttuk a felvezető körben, hogy a kuplung nem úgy működik, ahogyan kellene. Végrehajtottunk ugyan néhány módosítást, de ezek nem sokat segítettek a rajtnál. Emiatt az első kanyarban Mark már hátrányban volt, innen pedig nehéz dolga volt.”