F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 1
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 2

F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával

F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával

F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 53
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 54
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 55
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 56
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 57
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 58
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 59
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 60
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 61
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 62
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 63
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 64
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 65
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 66
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 67
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 68
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 69
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 70
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 71
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 72
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 73
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 74
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 75
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 76
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 77
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 78
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 79
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 80
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 81
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 82
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 83
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 84
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 85
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 86
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 87
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 88
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 89
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 90
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 91
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 92
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 93
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 94
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 95
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 96
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 97
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 98
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 99
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 100
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 101
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 102
Fotó megosztása:
F1: A Ferrari csak kínlódik a szélcsatornával 103 Nem tegnap, hanem tavaly kezdődtek a Ferrari szélcsatornás problémái, de az olaszoknak azóta sem sikerült kijavítaniuk a hibákat. A mérnökök képtelenek jó adatokat kinyerni a szélcsatornás szimulációkból, így nem halad az F138-as fejlesztése.

Az új fejlesztések annyira nem működtek az utóbbi versenyeken, hogy a Ferrari kénytelen volt visszaállni korábbi alkatrészekre, amelyek lassabbak ugyan, de legalább megbízhatóan működnek. A Ferrari maranellói szélcsatornájában még tart a felújítás, a csapat a Toyota kölni berendezését használja.

“Szenvedtünk tavaly és szenvedünk most is” – jelentette ki Simone Resta, az F138-as főmérnöke. “Egy külső szélcsatornában dolgozunk, amíg tökéletesítjük a sajátunkat, a munka a nyár végéig tart. Dolgozunk a megoldáson, de jelenleg a szélcsatornában kapott adatok egyszerűen nincsenek szinkronban azokkal, amelyeket a pályán gyűjtünk be.”

A Ferrari nem adja fel, a következő versenyeken új alkatrészek jönnek, hogy Alonsónak maradjon esélye a vb-címre. “Azért szenvedtünk az utóbbi versenyeken, mert olyan elemeket szereltünk az autóra, amelyek nem működtek. Van egy rakás új fejlesztésünk Spára, Monzára és Szingapúrra, versenyről versenyre figyeljük majd, melyeket érdemes megtartani.”