F1: Button szerint kár kapkodni 1
F1: Button szerint kár kapkodni 2

F1: Button szerint kár kapkodni

F1: Button szerint kár kapkodni

F1: Button szerint kár kapkodni 37
F1: Button szerint kár kapkodni 38
F1: Button szerint kár kapkodni 39
F1: Button szerint kár kapkodni 40
F1: Button szerint kár kapkodni 41
F1: Button szerint kár kapkodni 42
F1: Button szerint kár kapkodni 43
F1: Button szerint kár kapkodni 44
F1: Button szerint kár kapkodni 45
F1: Button szerint kár kapkodni 46
F1: Button szerint kár kapkodni 47
F1: Button szerint kár kapkodni 48
F1: Button szerint kár kapkodni 49
F1: Button szerint kár kapkodni 50
F1: Button szerint kár kapkodni 51
F1: Button szerint kár kapkodni 52
F1: Button szerint kár kapkodni 53
F1: Button szerint kár kapkodni 54
F1: Button szerint kár kapkodni 55
F1: Button szerint kár kapkodni 56
F1: Button szerint kár kapkodni 57
F1: Button szerint kár kapkodni 58
F1: Button szerint kár kapkodni 59
F1: Button szerint kár kapkodni 60
F1: Button szerint kár kapkodni 61
F1: Button szerint kár kapkodni 62
F1: Button szerint kár kapkodni 63
F1: Button szerint kár kapkodni 64
F1: Button szerint kár kapkodni 65
F1: Button szerint kár kapkodni 66
F1: Button szerint kár kapkodni 67
F1: Button szerint kár kapkodni 68
F1: Button szerint kár kapkodni 69
F1: Button szerint kár kapkodni 70
Fotó megosztása:
F1: Button szerint kár kapkodni 71

Jenson Button számára a vártnál jobban alakult a Maláj Nagydíj, az autó viszonylag gyors volt, az eggyel kevesebb kiállásra épülő stratégiával pedig legalább ötödik, de esetleg még dobogós is lehetett volna. 
Volna, ugyanis a McLarennél megint beütött a krach a bokszutcában, a jobb első kereket nem rögzítették rendesen, az elindulás után meg kellett állnia, és mire továbbmehetett, minden remény elszállt. A 2009-es bajnok ezzel együtt nem neheztel a hibás szerelőre.
“A jobb elsőn dolgozó srác egészen odavolt. Sajnálom őt, mert apró hiba volt, ami aztán mégis nagyon sokba kerül. De nekem nem szokásom haragot tartani, hibázott, bocsánatot kért.”
A McLarennél, legalábbis az élcsapatok szintjén, gyakran fordulnak elő kerékcserés hibák. Tavaly a Német Nagydíjon ugyan összehozták az F1 történetének addigi leggyorsabb, 2,31 másodperces cseréjét, de összesen legalább egy tucatnyi esetben voltak lassúak vagy rontottak el ezt-azt a szerelők. 
Év közben a felszerelésen és a procedúrán is módosítottak, 2013-ra a hibák kiküszöbölését célozták, így különösen kellemetlen, hogy így szállt el a Maláj Nagydíj Button számára. A versenyző úgy véli, hogy talán nem kellene ilyen gyorsan dolgozni.
“Amikor gyorsak a srácok, akkor tényleg villámgyorsak, de vigyáznunk kell, hogy ne legyenek túl gyorsak. Ilyen sebességnél mindenki nyomás alatt van, még azok is, akik nem mondják. Nagyon-nagyon nehéz ilyen gyorsan elvégezni valamit.”
“Sokat dolgoztunk, hogy ilyen gyorsak legyenek a bokszkiállásaink, de talán érdemes lenne egy kicsit visszavenni, hogy kiszámíthatóbbak is legyenek.”