F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 1
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 2

F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban

F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban

F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 32
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 33
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 34
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 35
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 36
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 37
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 38
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 39
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 40
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 41
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 42
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 43
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 44
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 45
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 46
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 47
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 48
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 49
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 50
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 51
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 52
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 53
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 54
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 55
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 56
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 57
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 58
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 59
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 60
Fotó megosztása:
F1: Rettegnek a sereghajtóktól Austinban 61 Tartanak a lassú sereghajtóktól a csapatok Austinban, mert az első szektorban gyakorlatilag lehetetlen előzni. Az edzéseken is többször ragadtak be a gyorsabb versenyzők lassabbak mögé, Sergio Perez a hetes kanyarban neki is ment Charles Picnek a harmadik tréningen. A HRT-s Pedro de la Rosa szerint is nehéz lesz kezelni a sebességkülönbséget a pálya ezen részén.

“Az első szektorban borzalmasan nehéz félrehúzódni” – mondta a spanyol. “Csak egy ideális ív van, ha valaki ezt elhagyja, azonnal elveszíti a tapadást. Többször is előfordult ezen a hétvégén, hogy amikor megláttam valakit a tükörben, inkább nem mentem semerre csak elemeltem kicsit a gázt, azt remélve, hogy talál helyet az előzésre. Féltem attól, hogy ha lehúzódom, még a végén nekimegyek.”

Pastor Maldonado is úgy véli, hogy a szokottnál nagyobb lesz a sebességkülönbség a 3-9-es kanyarig. “Ez a pálya egyik nagy sajátossága” – nyilatkozta a venezuelai. “Stratégiai szempontból jobb, ha távol maradunk a lekörözöttektől. Ha beszorulunk valaki mögé, akár 2-3 másodpercet is veszíthetünk, szóval okosnak kell lennünk.”

Graeme Lowdon, a Marussia elnöke szerint velük még nem is lesz igazi baj, nagyobb problémák akkor lehetnek, amikor az élcsapatok a középmezőnyhöz tartozó autókat érik utol. “Három éve birkózunk a lekörözéses problémával, szerintem most is megoldjuk. Az én megfigyelésem, hogy nem velünk szokott baj lenni, hanem akkor, amikor a leggyorsabbak azokat érik utol, akik nincsenek hozzászokva ahhoz, hogy lekörözik őket.”