
“Egészen fantasztikus nap volt ez nekem, Jarnónak és az egész csapat számára. A lágy gumis rajt mellett döntöttünk, ami egy kicsit lutri volt, de kint maradtam vele a safety car alatt. A cél az volt, hogy sikerüljön annyi előnyt összeszedni, hogy a kiállásomnál meg tudjam tartani a helyemet. Bár szoros volt, főleg Jarnóval, de sikerült. A keményebb gumin ragyogó volt az autó, az új gumikon hihetetlenül tapadt, jó móka volt nyomni a verseny második felében. A tempóm óriási volt, csak egyszer kaptunk kört. Nagyszerű nap, újabb lépés a konstruktőri 10. hely felé” – magyarázta Kovalainen.
“Micsoda nap ez a csapatnak! Nagyon örülök, Heikkinek pedig gratulálok a nagyszerű versenyhez. Én jól rajtoltam, a biztonsági autó alatt bejöttem, és a keményebb gumikra váltottam. Yamamoto mögé értem vissza, azonnal támadni is kezdtem, viszonylag gyorsan túl is jutottam rajta és Heikki után eredtem. Erősek voltunk a futam végén, és annak ellenére, hogy megint hidraulikai gondom volt az utolsó körökben, sikerült beérnem az autóval” – mondta Trulli.