F1: Webber kiborult 1
F1: Webber kiborult 2

F1: Webber kiborult

F1: Webber kiborult

F1: Webber kiborult 46
F1: Webber kiborult 47
F1: Webber kiborult 48
F1: Webber kiborult 49
F1: Webber kiborult 50
F1: Webber kiborult 51
F1: Webber kiborult 52
F1: Webber kiborult 53
F1: Webber kiborult 54
F1: Webber kiborult 55
F1: Webber kiborult 56
F1: Webber kiborult 57
F1: Webber kiborult 58
F1: Webber kiborult 59
F1: Webber kiborult 60
F1: Webber kiborult 61
F1: Webber kiborult 62
F1: Webber kiborult 63
F1: Webber kiborult 64
F1: Webber kiborult 65
F1: Webber kiborult 66
F1: Webber kiborult 67
F1: Webber kiborult 68
F1: Webber kiborult 69
F1: Webber kiborult 70
F1: Webber kiborult 71
F1: Webber kiborult 72
F1: Webber kiborult 73
F1: Webber kiborult 74
F1: Webber kiborult 75
F1: Webber kiborult 76
F1: Webber kiborult 77
F1: Webber kiborult 78
F1: Webber kiborult 79
F1: Webber kiborult 80
F1: Webber kiborult 81
F1: Webber kiborult 82
F1: Webber kiborult 83
F1: Webber kiborult 84
F1: Webber kiborult 85
F1: Webber kiborult 86
F1: Webber kiborult 87
F1: Webber kiborult 88
Fotó megosztása:
F1: Webber kiborult 89 Éleződni látszik a konfliktus a Red Bull pilótái között, a legújabb apró balhé Sebastian Vettel délelőtti balesete miatt pattant ki. A német új fejlesztésű első légterelője, melyből összesen kettő állt a csapat rendelkezésére, eltört, az időmérőre azonban nem egy régit kapott, hanem az elvileg Mark Webbernek szánt másik elemet.

Az ausztrál nem mondta ki ugyan, de úgy érezheti, hogy ezen a döntésen ment el számára a silverstone-i pole. “Azt hiszem, a csapat nagyon elégedett a mai eredménnyel” – mondta csak konkrét vádaskodások helyett Webber, akinek így a régi szárnnyal kellett köröznie.

“Csak egy darab maradt az alkatrészből a délelőtti baleset után” – ismerte el Christian Horner csapatfőnök, majd indokolta a kialakult helyzetet. “Néha nehéz döntéseket kell hozni, a harmadik szabadedzés eredménye és a világbajnoki pozíciók alapján került a másik szárny Vettelhez.”

Vettel szerint nincs szó kivételezésről, egyébként sem számít olyan sokat a szárny. “Nagyon szoros volt ez az edzés” – így Vettel. “A Q1-ben nagyjából egyforma időt mentünk, a Q2-ben szenvedtem, majd a Q3-ban előre kerültem. Nem hinném, hogy annyira egyértelmű lenne ez a szárnydolog.”